2 Kasım 2011 Çarşamba
Peugeot 208
İlk fotoğrafları dün basına sızdırılan Peugeot 208'in detayları da bugün su yüzüne çıkmaya başladı. Motorları hakkında hala performans verisi verilmezken aracın boyutları artık biliniyor.
Genelde yenilenen araçların büyüdüğü günümüzde 207'den 70 mm daha kısa ve 10 mm daha alçak olan 208'in 2.540 mm'lik aks mesafesiyse değişmemiş. Arka diz mesafesi 50 mm artırılan otomobilin bagaj hacmi de 15 litre artışla 285 litreye ulaşırken hava sürtünme katsayısı 0.29 Cd'ye gerilemiş.
Eşdeğer güç seviyesi sunan modelleri 207'de olduğundan ortalama 110 kg daha hafif olan 208'inen hafif modeli 975 kg ağırlığa sahip.
Diesel motor seçeneklerinde CO2 salınım miktarı 99 gram/km seviyesini geçmeyen aracın birçok modelinde Start&Stop sistemi standart olarak sunulmakta. 1 ve 1.2 litre hacimli, 3 silindirli benzinli motorları da 99 gram/km seviyesinden başlayan salınım oranlarına sahipken otomobilin polimerden üretilen parçalarının %25’i ya geri dönüştürülmüş ya da tamamen doğal mazemelerden üretiliyor.
Ya ağırlığı iyi güzel de fiyatı ne kadar bu meretin?
YanıtlaSilclio gibi içine etmişler
YanıtlaSilFiyatları henüz açıklanmadı. Bu arada yeni Clio güzel olacak. Yakında o da tanıtılıyor.
YanıtlaSil1 litrelik motor muhtemelen 107-C1-AYGO kardeşlerde kullanılan Toyota motorudur diyeceğim ama 1,2 litrelik benzinli motor uzun bir aradan sonra "yenilik" vaad ediyor gibi sanki.. gerçi, ülkemize, benzini içen eski motorlarla da sürülebilir belki.. sadece dizel satmaya devam ederler o zaman...
YanıtlaSiltahta gibi iç mekan olduktan sonra peugeout alınmaz bu segmentte.
YanıtlaSil