27 Haziran 2011 Pazartesi
DMC Ferrari FF Maximus
2011 yılının en çok dikkat çeken yeniliklerinden olan dört kişilik, dört tekerlekten çekişli shooting brake Ferrari modeli FF'in modifikasyon çalışmalarına da başlandı.
DMC tarafından yapılan çalışma henüz hayata geçirilmemiş olsa da üç boyutlu bilgisayar tasarımları sonucunda kullanılacak olan karbon fiber parçaların şekilleri belli oldu. Ön tamponu, alt kısmına splitter eklenen bir üniteyle değiştirilirken yan etekler yenilenmiş.
Arka kısmında büyük değişiklikler bulunan aracın yeni tamponunda ek hava çıkışlarının yanında büyük bir difüzör ve yarış araçlarında bulunmasına alıştığımız sis farları dikkatlerden kaçmıyor. Otomobilin yere basma kuvvetini iyileştirmek için eklenen bir diğer donanımsa bagaj kapağına yerleştirilen spoiler.
Motor modifikasyonu üzerinde de ciddi bir şekilde çalışan firma yeni egzoz sistemi ve motor elektronik kontrol ünitesinin yanında çift kompresör besleme de kullanarak 6 litre hacimli v12 motordan 888 beygir güç, 862 Nm tork alabilmeyi başarmış.
Önde 21, arkadaysa 22 inç çaplı hafif jantlarla birleşen karbon fiber aerodinamik paket sayesinde standart FF'ten 70 kg daha hafif olması planlanan ara. 0'dan 100 km/s sürate 3.2 saniyede ulaşabilecek. 0-200 km/s hızlanmasını da 9.1 saniyede tamamlaması öngörülen otomobilin maksimum süratinin de 340 km/s'in üzerine çıkması bekleniyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder