14 Ocak 2011 Cuma
Bisimoto CR-Z
2010 SEMA Show'un yıldızı olan hibrit CR-Z'nin en etkileyici modifikasyon işlemlerinden birisini Bisimoto gerçekleştirmiş.
Gövdeyle birlikte arka camları da kapsayan kaplama ile oldukça dikkat çekici bir görünüme bürünen otomobilin ön panjuru iptal edilerek bu alan sadece radyatör petekleriyle örtülmüş. 18 inç çaplıa jantlarla donatılan araçta karbon fiberden üretilen kaput ve bagaj kapağı hafiflik sağlarken yavaşlamak için arkaya bir de paraşüt eklenmiş.
İç mekanda takla kafesi, yarış koltukları ve 5 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri dikkat çekerken koltukların arkasında bulunan zemin ve kaplamalar sökülmüş.
Bütün bu hafifletme çalışmalarının ardından hibrit sistemde görev yapan içten yanmalı motor da adeta baştan yaratılmış. Turbo beslemeyle donatılan motorun değişmeyen tek özelliği 1.5 litrelik hacmi olmuş.
Otomobilin yol tutuşunu iyileştirmek için süspansiyon sistemini yenileyen Bisimoto frenleri de güçlendirerek arkadaki paraşütün görevini hafifletmeye çalışmış.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder