23 Aralık 2010 Perşembe
Subaru Impreza WRX STI spec C
Japonya, Impreza WRX STI modellerine doymuyor. WRX STI tS özel versiyonunun ardından ülkenin yeni Impreza modeli spec C oldu.
Hem hafifletilmiş hem de mekanik olarak küçük değişiklikler görmüş bir araç olan spec C'de kullanılan 18 inç çaplı jantlar, alüminyum motor kaputu, daha ince camlar ve daha küçük akünün tamamı hafiflemeye yönelik modifikasyonlar olarak dikkat çekiyor.
Arka diferansiyeli Torsen'den limitli kaydırmalı mekanik bir sisteme çevrilen otomobilin yakıt ve direksiyon sistemi pompaları yenilenmiş. Motorunun elektronik kontrol ünitesi de yeniden programlanan otomobilin süspansiyon sistemi de modifiye edilmiş.
İç mekanında büyük değişiklikler bulunmayan aracın yüksek yan destekli koltukları standart donanımda bulunurken isteğe bağlı donanımlar arasında Recaro marka sabit kafalıklı yarış koltukları bulunuyor.
Yenilenen bir turbo besleme yardımıyla 308 beygir güç üretebilen 2 litre hacimli Boxer motoru 430 Nm tork üretebilen otomobilde altın renkli fren kaliperleri standart olarak sunulmakta.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder