Üretimi 2006 yılında durdurulan Porsche Carrera GT'nin modifikasyon çalışmaları hala sürmekte. Bu araç üzerinde çalışan firmalardan birisi olan Kubatech, görünümünü değiştirmediği otomobilin motorunu güçlendirmiş.
Dışarıdan bakıldığında Kubatech logolarıyla standart versiyonlardan ayırılabilen otomobilde motor elektronik kontrol ünitesi ve egzoz sistemi yenilenmiş.
5.7 litre hacimli v10 motoru 660 beygir güç, 642 Nm tork üretebilen aracın 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi aşağıya çekilirken maksimum sürati 343 km/s'e ulaşmış.
911 turbo s'in 0-100 km hızlanması 3.3 sn olunca carrera gt ne kadar modifiye edilirse edilsin pek parlak bir sonuç elde edilemez. Porsche yenileyerek üretime başlasa süper olur aslında.
YanıtlaSilZaten arkadan itişli bir otomobilin belli zamanların altına indirilmesi çok güç. Bu gibi araçların modifikasyonları daha çok maksimum süratte kendilerini gösteriyor.
YanıtlaSilGeri dönüşe gelince 918 Spyder ile yapılacak gibi görünüyor. Üstelik dört tekerlekten çekiş sistemi sayesinde 0-100 km/s süresi Turbo S'inkinden de iyi olacak.
http://onurkoray.blogspot.com/2010/03/porsche-918-spyder.html