6 Eylül 2010 Pazartesi
RENM Audi R8 Enigma
RENM Performance, Audi'nin süperspor otomobili R8'in hem v8 hem de v10 motorlu versiyonları için geliştirdiği gövde ve performans kitlerini tanıttı.
Otomobillerin tasarımına fazla dokunmayan firma ön tamponun altına karbon fiberden üretilen bir splitter, arkayaysa yine aynı malzemeden üretilmiş bir difüzör eklerken jantlar 20 inç çaplı modellerle değiştirilmiş. İç mekan için de bir karbon fiber kaplama paketi sunan RENM, direksiyon simidi, koltuklar ve kapı içlerinde Alcantara döşeme kullanmış.
Yüksekliği ayarlanabilir süspansiyon sistemini de opsiyonlar arasında sunan firma fren sistemini de geliştirmiş. Çapları büyüyen disklere eşlik eden kaliperler ön aksta 8, arkadaysa 6 pistonlu olanlardan seçilmiş.
R8'in v8 motorlu versiyonu için sunulan modifikasyon paketinde elektronik kontrol ünitesi yazılımı, emme manifoldu ve egzoz sistemi yenilenmesi bulunuyor. Bu işlemler sonunda 460 beygir güç, 465 Nm tork üretebilen motorun kompresör besleme yardımıyla 530 beygir güç, 600 Nm tork üretebilen bir versiyonu da bulunuyor.
Aracın v10 motorlu modelleri için sunulan ilk kitte sadece elektronik kontrol ünitesi yazılım yenilenmesi bulunuyor.Bu kitle 565 beygir güç, 560 Nm tork üretebilen motor, egzoz sistemi ve hava filtreleri yenilendiğinde 600 beygir güç, 585 Nm tork üretebilir hale geliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder