27 Şubat 2010 Cumartesi
NOVITEC ROSSO RACE 848
İşte NOVITEC'in Ferrari modifikasyonuyla uğraşan kolu NOVITEC ROSSO'dan etkileyici performans verileri sunan bir 599 GTB Fiorano daha.
Aracın sade görünümünün altında dikkatlice yapılmış aerodinamik modifikasyonlar yatıyor. Ön tamponun altına eklenen ince splitter, yan eteklerin yeni şekilleri, arka çamurluğun önünde bulunan hava yarığının biraz daha büyütülmesi ve arka tamponun altına eklenen büyük difüzör bu modifikasyonların tamamını oluşturuyor. Bunların yanında görsel değişime de önem veren firma yetkilileri çift tonlu gövde boyası ile önde 20, arkada 21 inç çaplı jantlar kullanmışlar.
Sadece 3 örneği üretilecek olan otomobilin iç mekanı müşteriye göre özel olarak şekillendirilirken kaplama ve döşemelerin tamamının rengi veya malzemesi değiştirilebiliyor.
Motor kaputunun altında yapılan modifikasyonlar sonrasında, geçtiğimiz sene tanıtılan SUPERSPORT Bi-Kompressor modelinden bile daha güçlü bir araç yaratmayı başarabilen NOVITEC ROSSO mühendisleri amaçlarına ulaşabilmek için 6 litre hacimli v12 motoru yine çift kompresör beslemeyle donatmış. Gücü 848 beygire, torkuysa 842 Nm'ye ulaşan otomobilin 0-100, 0-200 ve 0-300 km/s deparları sırasıyla 3.4, 9.6 ve 23.7 saniye sürüyor. Aracın maksimum süratiyse 345 km/s olarak açıklandı.
Motor performansı bu derece yüksek olan bir otomobilin fren performansının da yükseltilmesi gerektiğinin farkında olan mühendisler aracı yeni bir fren sistemiyle donatırken ön aksta 405 mm çaplı karbon seramik diskler ve 6 pistonlu kaliperler kullanmışlar.
Yol tutuşun daha da iyileştirilmesi için süspansiyon sistemi de modifiye edilen otomobil artık daha alçakta dursa da bir düğme yardımıyla ön aks 40 mm'ye kadar yukarıya kaldırılabiliyor.
dis gorunumu sade tutmalari iyi olmus kanimca, zira Ferrari'nin en guzel yol otomobili bu, fazla oynamaya gelmez.
YanıtlaSilBence de sade görünüş seçmekle iyi yapıyor NOVITEC ROSSO.
YanıtlaSil