19 Ocak 2010 Salı
Subaru Impreza N2010
İngiliz modifikasyon firması Prodrive, Subaru Impreza WRX STI'ın 2010 regülasyonlarına uygun grup N ralli aracını tanıttı.
İç ve dış mekanda FIA tarafından şart koşulan değişiklikler sayesinde kolayca tanınabilen otomobilin dış görünüşü, tek çıkışlı egzoz sistemi ve küçültülmüş aynalar sayesinde oldukça sade.
Zorlu şartlara uyum sağlayabilmesi için süspansiyon sistemi modifiye edilen otomobil artık yerden daha yüksek bir yapıya sahip. Frenleri de modifiye edilen araçta FIA tarafından onaylanmış jantlar kullanılabiliyor.
Otomobilin motorunu da modifiye etmeden geçmeyen Prodrive yenilenen hava emiş kanalı, modifiye edilen motor yazılımı ve yeni enjektörlerle 20 beygir güç artışı elde ederken maksimum tork değeri de artmış.
Şayet amacınız bu otomobille yarışlara katılmaksa banka hesabınızda en az 120.000 Sterlin bulunması gerekiyor.
ben bunun daha iyisini kendime yaptım =))
YanıtlaSilKullanmak isterim :)
YanıtlaSilne olmuş bunun yeni beygiri ve torku?
YanıtlaSilbenim tablom şöyle http://yfrog.com/15tunahpj
Yaklaşık 325 beygir güç ve 460 Nm torktan bahsediliyor. 447 beygir ve 543 Nm bir Grup N için henüz mümkün değil malesef :)
YanıtlaSil