A.B.D. merkezli modifikasyon firması Switzer Performance Innovation, Audi R8'in hem v8 hem de v10 motorları için küçük birer modifikasyon kiti tanıttı.
Elektronik kontrol ünitesinin güncellenmesi ve yeni hava filtreleriyle yapılan modifikasyon sonucunca 4.2 litre hacimli v8 motor 440 beygir güç, 458 Nm tork üretir hale gelirken 5.2 litre hacimli v10 motorun gücü 555 beygire, torkuysa 559 Nm'ye yükselmiş.
4.2 litre hacimli motorun modifikasyonu için 1.995 Dolar isteyen şirket v10 motorun modifikasyonu içinse 3.995 Dolar talep etmekte.
merak ettiğim havalandırma kısımları bu araç için yeterli mi?
YanıtlaSilgenel anlamda hava ızgaralarından bahsediyorum?
Audi'nin çokça kafa patlattığı bir problemdi bu. v8 motor için bir sorun yoktu zaten fakat v10'u testler sırasında yakmışlardı. O olay sonrasında hem hava girişlerini genişlettiler hem de motoru dizginlediler. Sorun kalmamış gibi şu an.
YanıtlaSil