13 Ocak 2010 Çarşamba
Gemballa MIG-U1
Geçtiğimiz ay tasarım detaylarını paylaştığım Gemballa MIG-U1'in teknik verileri de basınla paylaşıldı.
Yapılan gövde modifikasyonları sonucunda önde 80, arkadaysa 100 mm kadar genişleyen otomobiln arka kısmına entegre edilen flap 120 km süratin üzerine çıkıldığında yükselerek downforce artışı sağlıyor. Yeni ön tamponun alt kısmında bulunan splitter 35 kg'a kadar ekstra downforce sağlarken otomobilin dört fren diski için de, gövde üzerinde fazladan soğutucu kanallar kullanılmış.
Aracın ekstra alçak yapısı nedeniyle opsiyonel donanımına, gerekli hallerde 45 mm'ye kadar yükselebilen elektro hidrolik süspansiyon sistemi eklenmiş.
Jantları da standart Enzo modellerinden farklı olan otomobilin ön aksında 19, arkada ise 20 inç çaplı jantlar görev yapıyor.
Motor havalandırması için yan kısımlarda ek hava girişleri bulunurken tavana da bir hava kanalı eklenmiş. Elektronik kontrol ünitesinde yapılan modifikasyon ve yeni egzoz sistemi sonrasında otomobilin v12 motoru 700 beygir güç üretebilir hale gelmiş.
İç mekanında standart Enzo modellerindekinden çok daha lüks bir hava esen araçta 7 inç büyüklüğünde LCD ekrana sahip navigasyon sistemi, DVD oynatıcı, iPod bağlantısı ve 950 Watt kapasiteli bir ses sistemi gibi opsiyonlar sunuluyor.
Gemballa'nın verdiği bilgiye göre 25 örneği üretilecek olan otomobilin bütün örnekleri birbirinden farklı olacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder