tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post6451017415183967481..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: BMW X1Onur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-1676130678224081392016-05-01T21:41:25.112+03:002016-05-01T21:41:25.112+03:00Arka koltuk prestiji çok önemli Çin'de. Duygus...Arka koltuk prestiji çok önemli Çin'de. Duygusal yani aslında. Yoksa ihtiyaç değil çoğunlukla.<br /><br />Aracı büyük talep etmeyen millet çok. Özellikle Avrupa pazarlarında aracı ne kadar küçük tutabilirlerse şansları o kadar artıyor üreticilerin. Park yeri kıtlığı önemli buralarda da.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-35710166731166434472016-04-28T12:15:48.824+03:002016-04-28T12:15:48.824+03:00markaların çin'e özel uzun versiyonlar çıkarma...markaların çin'e özel uzun versiyonlar çıkarmasının nedeni nedir? kalıplı bir ırk değiller, ülkeleri de öyle yayla gibi değil, nüfus yoğunluğu en yüksek ülkelerden. sadece talep olsa daha büyük araç talep etmeyen millet yoktur herhalde? ya da avrupa'da küçük olması yönünde başka bir teşvik filan mı var?Anonymousnoreply@blogger.com