tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post5028908503332544005..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: McLaren P1Onur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-8959390740579398712013-10-06T01:08:41.747+03:002013-10-06T01:08:41.747+03:00Emisyon değerlerine o süratlerde bakılmıyor. Sınır...Emisyon değerlerine o süratlerde bakılmıyor. Sınırlandırma genelde aracın mekanik sınırları nedeniyle oluyor.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-60882485147587986692013-09-28T14:33:12.190+03:002013-09-28T14:33:12.190+03:00tasarım olarak f1 bunu ezer geçer yalnız.ama son s...tasarım olarak f1 bunu ezer geçer yalnız.ama son sürat 350'de sınırlandırılmasa f1 değil veyron'u bile zorlar.sanırım emisyonla ilgili bu sınırlamaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-22291616526380809452013-03-03T00:48:44.742+02:002013-03-03T00:48:44.742+02:00tasarım saçmalama sınırında zorla tutunmuştasarım saçmalama sınırında zorla tutunmuşAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-8663653345815335002013-02-27T10:26:10.028+02:002013-02-27T10:26:10.028+02:00sanat eseri, basyapit. gorunum olarak f1 gibi bir ...sanat eseri, basyapit. gorunum olarak f1 gibi bir efsanenin takipcisi olmayi basarmis. eminim mclaren surus olarak da o cizgiyi yakalamistirAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-24599137377337846392013-02-27T05:07:51.901+02:002013-02-27T05:07:51.901+02:00Evet, turbo beslemeyle sınır hayal gücü neredeyse....Evet, turbo beslemeyle sınır hayal gücü neredeyse. Egzotiklerde motor ömrünün kısalmasını çok önemsemiyorlar zira zaten bu araçları alan kimse direksiyonunda milyon kilometre geçirmiyor.<br /><br />Bakımları da normal bir aracınkinden çok daha sık yapılıyor zaten. Ayrıca P1'de bir de KERS var kı o da içten yanmalı motorun en çok zorlandığı yerlerde ek güç sağlayıp zorlanma süresini azaltıyor.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-36186843081715219272013-02-27T05:04:50.671+02:002013-02-27T05:04:50.671+02:00Bir ara 1.300 kg olacağı söylendi ama onu da tuttu...Bir ara 1.300 kg olacağı söylendi ama onu da tutturamadılar.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-64436096282711061592013-02-26T21:28:14.962+02:002013-02-26T21:28:14.962+02:00Ön çamurluğun arkasına doğru bir yerde devamsızlık...Ön çamurluğun arkasına doğru bir yerde devamsızlık var, bir garip gözüküyor. Bir de arabanın ön tarafı tam bir gülen surat :DAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-47349755110366796262013-02-26T17:59:25.479+02:002013-02-26T17:59:25.479+02:003.8 litreden 1000 beygirin uzerinde de cok rahat a...3.8 litreden 1000 beygirin uzerinde de cok rahat alirsin ama motor omrunden yer ikide bir bakima vermen gerekir. tabiki mclaren de dun girmedi bu ise, benim bilmedigim ayrintilarla o motoru oldukca uzun omurlu yaptiklarina eminim. Onur abi kesin cok daha guzel aciklayacaktir. ama turbo beslemeyi dayadigin zaman, cok saglikli olmasa da mumkun oluyor.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-77808826594075139742013-02-26T17:41:11.731+02:002013-02-26T17:41:11.731+02:003,8 litreden 737 beygir mi :S nasıl mümkün oluyo b...3,8 litreden 737 beygir mi :S nasıl mümkün oluyo böyle bişey?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-344742211925173022013-02-26T16:04:34.559+02:002013-02-26T16:04:34.559+02:00top gear arac için 1500 kg diyordutop gear arac için 1500 kg diyorduAnonymousnoreply@blogger.com