tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post438301336842685540..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Hyundai Tucson Basın LansmanıOnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger35125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-45210040540565664732016-07-09T01:08:06.787+03:002016-07-09T01:08:06.787+03:00Hyundai, ford mazda gibi markalar opel, toyota ve ...Hyundai, ford mazda gibi markalar opel, toyota ve volsvagenin önüne geçmiş durumda.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-80696434001693242042015-10-30T00:55:07.727+03:002015-10-30T00:55:07.727+03:00tgdi modeline sahip biri olarak 2.0 olsa hiçbir ar...tgdi modeline sahip biri olarak 2.0 olsa hiçbir araç tutamaz bunu . önce test edin derim. 1.6 çok yeterli 177 hp güce sahipAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-88403818870985916482015-10-26T16:14:31.867+03:002015-10-26T16:14:31.867+03:00Eleştiri olduğunda yazıyorum. Rakiplerinden kalite...Eleştiri olduğunda yazıyorum. Rakiplerinden kalitesiz değil iç mekanı. Bir Qashqai ve Kuga ile aynı. Hatta açık renk döşeme sunan seçenekler bence daha bile hoş görünüyor ama o sübjektif bir yorum.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-90712049973441401252015-10-26T14:23:35.184+03:002015-10-26T14:23:35.184+03:00Önceden daha eleştirel yazılar yazardınız Onur bey...Önceden daha eleştirel yazılar yazardınız Onur bey, mesela bu aracın iç mekan kalitesizliği ile ilgili bir şey söylememişsiniz.<br />"Eskiye göre gelişme var" demek ile "rakiplerinden kalitesiz" diyebilmek arasında fark var sanırım. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-61857509608408910432015-10-14T15:48:48.336+03:002015-10-14T15:48:48.336+03:00Az farkla Tucson. Tam donanım seçildiğinde fiyat a...Az farkla Tucson. Tam donanım seçildiğinde fiyat avantajı ve az da olsa düşük tüketim artısı var. Bir de -sübjektif olarak- daha güzel görünüyor.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-31312866069319531472015-10-14T15:47:25.729+03:002015-10-14T15:47:25.729+03:00Bunun gibi güncel çift kavramalı şanzımanlarda ara...Bunun gibi güncel çift kavramalı şanzımanlarda araç durduktan kısa süre sonra kavrama sona eriyor. Zaten bu nedenle Auto Hold kullanılmasa da ayak, fren pedalından çekildikten sonra kısa bir duraklama yaşanıp ilerleme başlıyor.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-77728195233361408112015-10-13T20:39:23.501+03:002015-10-13T20:39:23.501+03:00onur bey teknik açıdan birkaç soru soracağım cevap...onur bey teknik açıdan birkaç soru soracağım cevaplarsanız sevinirim sorum şu (sadece bu araç için sormuyorum ) : çift kavramalı bir şanzıman kullanan bir araçta d konumunda iken aracın fren pedalına sonuna kadar basıp kırmızı ışıklarda yada herhangi bir durumda uzun süre beklersek baskı balatanın ısınmasına neden olur mu ? ekranda ( varsa ) şanzıman ısındı aracı boşa alıp soğumasını bekleyin yazısının çıkacağını biliyorum bunu neden sordum çünkü bu araçta bulunan "auto hold " sistemi aktif olduğunda aracı n konumuna getirmediği için yukarıda yazdığım olay meydana gelmez mi ? dolayısıla "auto hold" u kullanmaktansa aracı n konumuna alıp fren pedalına basarak beklemek daha doğru bir kullanım değilmidir ? o zaman "auto hold" biraz gereksiz olmaz mı ? Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-60311325797124859342015-10-01T18:07:44.288+03:002015-10-01T18:07:44.288+03:00Rica ederim.Rica ederim.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-43268108563442342422015-10-01T16:41:20.172+03:002015-10-01T16:41:20.172+03:00Teşekkürler Onur Bey Teşekkürler Onur Bey Bigalıhttps://www.blogger.com/profile/05798575928980499688noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-12950325768320479982015-09-26T13:40:58.520+03:002015-09-26T13:40:58.520+03:00Onu iki haftaya yanıtlayacağım. Kuga geliyor teste...Onu iki haftaya yanıtlayacağım. Kuga geliyor teste.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-59511722323749986982015-09-26T13:34:01.826+03:002015-09-26T13:34:01.826+03:00Trafik azsa ve gaz pedalı da dikkatli kullanılırsa...Trafik azsa ve gaz pedalı da dikkatli kullanılırsa 7-8 litre/100 km aralığında tutulabilir tüketim. Bunun yanında en önemli konu yakıt tüketimiyse Kadjar, Tucson'un küçük Diesel seçeneği gelene kadar rakipsiz olacak.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-21258065207118317252015-09-23T18:23:24.926+03:002015-09-23T18:23:24.926+03:00Peki Kuga mı Tucson mu mu? Siz olsanız hangisini a...Peki Kuga mı Tucson mu mu? Siz olsanız hangisini alırsınız ve neden?<br />EKIN YILDIRIMhttps://www.blogger.com/profile/10311961629646487404noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-84891895497939779652015-09-22T18:47:51.587+03:002015-09-22T18:47:51.587+03:00Onur Bey ben de sıkı takipçilerinizdenim. Arabayı ...Onur Bey ben de sıkı takipçilerinizdenim. Arabayı çok beğendim ama herkes de olduğu üzere yakıt çok düşündürüyor. Ben Biga'da oturuyorum trafik daha az haliyle sizin testlerinizden daha aşağılara indirebilir miyiz yakıtı. Diğer düşündüğüm araç ise kadjar kararsız kaldımBigalıhttps://www.blogger.com/profile/05798575928980499688noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-70090178004378514062015-09-19T12:23:26.944+03:002015-09-19T12:23:26.944+03:00Onun da nedeni standart test parkurunda sürememiş ...Onun da nedeni standart test parkurunda sürememiş olmam. Sonuçta belli bir yere kadar zorlanabiliyor Bodrum'un sağı solu belli olmayan yollarında :)Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-88039489002259483622015-09-15T14:39:36.944+03:002015-09-15T14:39:36.944+03:00Detaylar güzel, aracın donanımları falan hakkında ...Detaylar güzel, aracın donanımları falan hakkında bayaa fikir sahibi olunuyor fakat biraz testten ziyade tanıtım yazısı tadında olmuş. Lansman olmasından dolayı belki bu şekilde bir yol izlemiş olabilirsiniz bilemedim şimdi. Donanımlar, kağıt üstünde ki veriler konusunda falan gayet bilgi sahibi olduk ama normal testlerinizde okuduğumuzda bizde arabayı kullanmış kadar oluyorduk nerdeyse, nasıl bir sürüşü olduğu konusunda falan daha fazla fikir sahibi oluyorduk. Bunda o tadı alamadım sadece. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-12088112273976846672015-09-15T00:29:48.636+03:002015-09-15T00:29:48.636+03:00Ben de aşırı detay mı verdim diye düşündüm hep yaz...Ben de aşırı detay mı verdim diye düşündüm hep yazarken. Neyin cevabı yok yazıda?Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-39546900464907301332015-09-14T17:31:26.706+03:002015-09-14T17:31:26.706+03:00Onur abi test yazılarını çok uzun süredir takip ed...Onur abi test yazılarını çok uzun süredir takip ediyorum, yorumda yaptığım oluyor testlere olsun haberlere olsun emeğine sağlık fakat senden çıkan en yüzeysel test yazılarından birine sahip olmuş bu araç ya :(Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-90683205999526572742015-09-14T13:17:07.581+03:002015-09-14T13:17:07.581+03:00Viraja hızlı girince her araç kayıyor. Önden kayma...Viraja hızlı girince her araç kayıyor. Önden kayma var tahmin edileceği gibi Tucson'da da ama dört tekerlekten çekiş sistemi devreye girdiğinde toparlaması eğlenceli oluyor. Fren yerine gazla toparlayabiliyor.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-47854554785187744032015-09-14T11:44:13.436+03:002015-09-14T11:44:13.436+03:00onur bey bu aracın sürüşü nasıldır virajlarda fala...onur bey bu aracın sürüşü nasıldır virajlarda falan hızlı girince kayıyor muAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-79294674726063304342015-09-14T10:37:11.751+03:002015-09-14T10:37:11.751+03:00Tuşlar tuşlar her tarafta tuşlar star trek mübarek...Tuşlar tuşlar her tarafta tuşlar star trek mübarekAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-83658183544319052512015-09-14T09:06:04.051+03:002015-09-14T09:06:04.051+03:00Ben de biraz ağır buldum. Gerçi dört tekerlekten ç...Ben de biraz ağır buldum. Gerçi dört tekerlekten çekiş sistemi çok artırıyor ağırlığı ama olsun, biraz daha hafiflemeli bence de.<br /><br />Şu anda benim en başarılı bulduğum şanzıman ZF'in 8 ileri vitesli ünitesi. BMW kullanıyor daha çok.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-14061668264543528632015-09-14T08:54:45.831+03:002015-09-14T08:54:45.831+03:00Aslında bu segmentte en büyük rakip Qashqai fakat ...Aslında bu segmentte en büyük rakip Qashqai fakat Türkiye'de 1.6 Diesel otomatik gibi bir kombinasyonu bulunduğundan, bu kombinasyonu sunmayanlardan çok daha iyi durumda oluyor satış olarak.<br /><br />Bu düşünüldüğünde en büyük rakip Ford Kuga. Otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi birlikteliğinden motor seçeneklerine kadar birebir uyuyor araçlar.<br /><br />Boyut olarak daha çok CX-5 ve Kuga ile rekabet edecek. CR-V biraz daha büyük.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-36740592290162515212015-09-13T23:45:19.495+03:002015-09-13T23:45:19.495+03:00o zaman gi eraya bin oda hyundaio zaman gi eraya bin oda hyundaiAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06662651692433212064noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-50676928052484337842015-09-13T22:50:30.759+03:002015-09-13T22:50:30.759+03:00Arac iyi guzel de klasik hyundai hastaligi var yin...Arac iyi guzel de klasik hyundai hastaligi var yine, agirligi cok fazla degil mi onur bey, artik eskiyen kuga bile bundan az da olsa hafif. Bir de su an piyasadaki en tercih edilesi sanziman peugeot un EAT 6 sanzimani midir?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-67449881778395266592015-09-13T20:09:17.366+03:002015-09-13T20:09:17.366+03:00sizce tucson in piyasada en buyuk rakipleri kimler...sizce tucson in piyasada en buyuk rakipleri kimler olucak ? bir de bir soru daha boyut olarak sanki qasqhai kadjar yeti mokka gibi araclardan daha genis ve daha yuksek gibi geldi bana aracta sanki bir cx5 crv veya tourag buyuklugu var.wessagohttps://www.blogger.com/profile/16577086668725304837noreply@blogger.com