tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post4264678167335260817..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Peugeot 308 1.6 e-HDI AllureOnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger18125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-52698349755739374912014-10-04T02:08:41.225+03:002014-10-04T02:08:41.225+03:00Ama Peugeot'nun farklı fikirleri var :) 1.2 ma...Ama Peugeot'nun farklı fikirleri var :) 1.2 manuel, 1.6 manuel'den 600 TL ucuz sadece. 1.2 otomatik için de ekstra 5.500 TL isteniyor. Manuel isteniyorsa 1.6 daha mantıklı.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-25009033047158575192014-09-15T14:22:11.492+03:002014-09-15T14:22:11.492+03:00Henüz yok fakat ben olsam otomatik şanzımanlı mode...Henüz yok fakat ben olsam otomatik şanzımanlı modelini manuel şanzımanlı THP ile aynı fiyata satardım.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-47529719687689781252014-09-15T13:06:56.774+03:002014-09-15T13:06:56.774+03:00Peki fiyat konusunda bir bilginiz var mı ? 1.6 156...Peki fiyat konusunda bir bilginiz var mı ? 1.6 156 hp olandan versiyondan pahalı mı olur ? Yoksa aşşağı yukarı aynı mı olur ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-85055414094275953022014-09-15T02:28:19.371+03:002014-09-15T02:28:19.371+03:00Var. 23'ünde basın lansmanına gidiyorum.Var. 23'ünde basın lansmanına gidiyorum.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-9613879081260427462014-09-15T02:19:34.503+03:002014-09-15T02:19:34.503+03:00Onur Bey, 1.2 puretech motordan hala haber yok mu ...Onur Bey, 1.2 puretech motordan hala haber yok mu ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-23603417649784027502014-07-21T21:19:14.343+03:002014-07-21T21:19:14.343+03:00'sadece benim aracım dizel' olcaktı o bu a...'sadece benim aracım dizel' olcaktı o bu arada :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-72109224169472399812014-07-21T21:16:14.709+03:002014-07-21T21:16:14.709+03:00yani az km yapan biri için iyi bir durum dediğiniz...yani az km yapan biri için iyi bir durum dediğiniz gibi ona itirazım yok.o az km'de de keyfini çıkarmak mantıklı olan.en basit örneği veriyim.şu an staj yaptığım yerde sadece benim aracım benzinli.çünkü insanlar zaten haftanın 5 günü neredeyse kullanmayacakları araç için dizel külfetine girmek istemiyor.şahsen ben de çalışıyor olsam benzinli araç alırdım.ama diğer yandan soyadımdan da anlaşılacağı üzere ailecek çok geziyoruz ve alacağımız araç dizel olduğunda fark 1 senede çıkıyor neredeyse :) tam geçen sene bu zamanlar aldığımız araç 33 bin km oldu bile şimdiden.bi de istanbul trafiğinde yakacağı benzini düşündüğümüzde neredeyse şimdiden çıkarttı parasını.diğer yandan da performans isteyince bir şeyler eksik kalıyo bu da sizin haklı olduğunuz nokta.açıkçası ben de araba diyince ekonomi düşünmek yerine sizin gibi sürüş keyfi ve performansı ön planda tutmak isterim ama türkiyede yaşadığımız için malesef bir yere kadar öncelikli oluyor :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-73666869587899304032014-07-21T01:42:48.110+03:002014-07-21T01:42:48.110+03:00Diesel motorların yaptıkları yolla ilgili değil se...Diesel motorların yaptıkları yolla ilgili değil servis sıklığı. Biri 20.000, diğeriyse 25.000 km'de servise giriyorsa 100.000'de Diesel bir kere daha fazla girmiş olacaktır. Bu da ekstradan yüzlerce liralık harcama demek.<br /><br />Bununla birlikte 3-4 sene sonra kendini amorti edebilme potansiyeline sahip bir araç almak için başta binlerce lira daha fazla harcamak mantıklı değil. Aynı para çok daha iyi değerlendirilebilir. Depo başına 30-40 TL harcamak psikolojik rahatsızlık oluşturuyorsa aracı alırken verilen %15-20 farkın daha büyük bir rahatsızlık oluşturmasını bekliyorum ben.<br /><br />Hiçbir işte iki gün sonrasından fazlasını düşünmeyen bir milletin iş otomobil olduğunda seneler sonrasının amortismanını düşünmesi de ilginç geliyor bana. Neyse ki bu durum benim gibilerin işine yarıyor. Geçen gün piyasa araştırması yapıyordum. Bir BMW 525d'nin fiyatı aynı yaş ve km'de 535i'ninkiyle eşit neredeyse. Performans sevenler için harika bir durum.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-29761132622314160732014-07-21T00:58:56.311+03:002014-07-21T00:58:56.311+03:00şimdi dizeller biraz da fazla km yaptıkları için s...şimdi dizeller biraz da fazla km yaptıkları için sık servise giriyor.80 bin km dediğiniz de çok değil.yakıt farkı o kadar az olsa bile yılda 25 bin km barajını aştığınızda 3 yılda çok rahat ulaşıyorsunuz 80 bine.bir aracın ortalama 5 yıl kullanıldığını düşünürsek servis masraflarını vs. katsak bile dizel daha karlı görünüyor.bi de benzinli bir araçla uzun yola çıkmak maddi olarak daha ağır.ha totalde baktığımız zaman pek farketmiyor gibi ama yolda x lira harcamak yerine 2x lira harcamak psikolojik olarak etkiliyor dizeller biraz da psikolojik olarak şehirler arası durumu nedeniyle de ön plana çıkıyor.bunu kabul ediyorum.tabi bu durum yakıt fiyatlarından kaynaklanıyor yoksa başka yerde olsak ben de benzinliyi tercih ederim.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-79727651262608338902014-07-20T15:41:45.001+03:002014-07-20T15:41:45.001+03:00Bu araçta 6.5 litre/100 km ortalamasına ulaştım. B...Bu araçta 6.5 litre/100 km ortalamasına ulaştım. Benzinli versiyonda da 8-8.5 litre/100 km tutturulabiliyor rahatça. Hadi 8.5 diyelim. 100 km'de 13.9 TL fark ediyor. Amorti etmesi için yine 80.000 km civarı yol yapılması lazım ki bu sadece tüketim farkı. Diesel motorların daha sık servise girdiğini ve servis giderlerinin de daha fazla olduğunu unutmamak lazım. Şahsen ben alım sırasında onlarca bin lira fazla ödeme yapacağıma az ödeyip daha sonra kullandığım kadar fazla ödeme yapmayı tercih ederim. Performans artısı da yanıma kar kalır.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-80194609871289009282014-07-20T10:03:41.467+03:002014-07-20T10:03:41.467+03:00yılda 30+ bin km yapılırsa da dizel almak gerekir ...yılda 30+ bin km yapılırsa da dizel almak gerekir diye düşünüyorum ben.1 yılda parasını çıkarıyo araç.hatta türkiyede yılda 20 bin km yapılıyor olsa bile dizel araç öne çıkıyor.sorun benzinin çok pahalı olması.avrupada,amerikada mazot daha pahalıyken bizde benzin daha pahalı.ha bizimkiler bunu o şekilde düzenleyecek olsa benzinin fiyatını düşürmek yerine mazotun fiyatını uçururlar o ayrıAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-33406773669942593522014-07-20T00:02:27.095+03:002014-07-20T00:02:27.095+03:00Atmosferik emisli 1.2 litre hacimli uniteyle 1.6 t...Atmosferik emisli 1.2 litre hacimli uniteyle 1.6 turbo Diesel arasindaki farka bakarak yorum yapmak yanlis olur. Sonucta ilki o kadar da etkileyici bir motor degil. Bunun yaninda 1.6 turbo benzinli ile yapilan karsilastirmada da 11.000 TL uzerinde fark oldugu goruluyor ki bu da tamamen arz talep dengesizliginden kaynaklaniyor. Ihtiyaci olsun olmasin herkes Diesel almak isterse adamlar da fiyati sisiriyor dogal olarak. Sahsen ben bu segmentte bir arac dusunuyor olsam Diesel dusunmem. Hem cok daha ucuz hem de daha performansli benzinli secenekleri mevcut neredeyse butun C segmenti otomobillerin. Araci otobus veya kamyon olarak kullanmadiktan sonra hic gerek yok Diesel'e.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-44397675815829049132014-07-19T23:00:55.220+03:002014-07-19T23:00:55.220+03:00Motor benzinliden dizele değişince fiyatında birde...Motor benzinliden dizele değişince fiyatında birden 15.500 tl coşması gerçekten çok ilginç, ülkemize has bir durum olsa gerek.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-53861409287582364522014-07-15T18:30:54.290+03:002014-07-15T18:30:54.290+03:00Farlarda nokta ledler yerine cizgisel led kullanil...Farlarda nokta ledler yerine cizgisel led kullanilsa cok daha iyi olurmus. Tasarimi guzel olmus. Arac da iyi bir arac. En azindan VW Golf gibi ADAC sahtekarliklarina daha bulasmadilar.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-70917787500379266742014-07-14T17:58:37.223+03:002014-07-14T17:58:37.223+03:00Sanırsam Aston Martin modellerinden esinlenmiş Peu...Sanırsam Aston Martin modellerinden esinlenmiş Peugeot bu konuda.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-72905518051905188912014-07-14T17:56:54.476+03:002014-07-14T17:56:54.476+03:00Benim oturma pozisyonumda direksiyon en üst konumu...Benim oturma pozisyonumda direksiyon en üst konumunda olsa da perdelemiyordu. Hatta Peugeot'nun iki gösterge grubu arasında açtığı aralığa giriyordu tam üst kısmı. O nedenle başarılı buldum.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-36623082421368376682014-07-13T15:32:01.903+03:002014-07-13T15:32:01.903+03:00Hersey tamam da su devir gostergesi cok rahatsiz e...Hersey tamam da su devir gostergesi cok rahatsiz edici, simetri uğruna abartılmis bence...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-1739257267711488252014-07-13T13:50:29.998+03:002014-07-13T13:50:29.998+03:00direksiyonun göstergeleri perdelemesi konusunda ne...direksiyonun göstergeleri perdelemesi konusunda ne düşünüyorsunuz?Anonymousnoreply@blogger.com