tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post4149196640395932034..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: McLaren MP4-29 ve Lotus E22Onur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-47186540614486025512014-01-28T01:39:26.867+02:002014-01-28T01:39:26.867+02:00Pistlerin çoğu saat yönünde dönülüyor; sanırım kan...Pistlerin çoğu saat yönünde dönülüyor; sanırım kanat tasarımı da ona uygun olarak yapılmış. Bu sene oranları değiştirilemeyen vites kutusu gibi garabetler var, belki de kanatlar da değişemiyordur ve çoğu pist de saat yönüne olduğu için bu şekilde bir tasarım anlayışı düşünmüş olabilirler.mvltyldzhttps://www.blogger.com/profile/02139485577792911535noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-53353146468863662882014-01-27T21:41:05.950+02:002014-01-27T21:41:05.950+02:00Bu yorum yazar tarafından silindi.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15914566848838411739noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-70686239204227543122014-01-27T14:02:24.871+02:002014-01-27T14:02:24.871+02:00burundaki asimetri virajların yönüne göre yarıştan...burundaki asimetri virajların yönüne göre yarıştan yarışa değişiyor sanırımAnonymousnoreply@blogger.com