tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post3623763914516598271..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Citroën C-ElyséeOnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-23368294185600066262016-11-19T11:47:34.048+03:002016-11-19T11:47:34.048+03:00Aracın dış tasarımı güzeldi zaten. Asıl geliştirme...Aracın dış tasarımı güzeldi zaten. Asıl geliştirmeleri gereken iç tasarımdı. Ön panel boğucu daha ferah bir hale getirmeleri gerekiyordu açık renkler daha düşük profil gibi. Cam açma tuşları gerçekten aracın basitliğini vurguluyor'.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-18114773062704730492016-11-19T11:04:58.858+03:002016-11-19T11:04:58.858+03:00VTI değil 1.2 litre hacimli ünite PureTech.VTI değil 1.2 litre hacimli ünite PureTech.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-3554568447457721442016-11-19T10:21:29.751+03:002016-11-19T10:21:29.751+03:00cam açma tuşları yine ortada :(cam açma tuşları yine ortada :(Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-18921967822421130102016-11-18T22:40:19.864+03:002016-11-18T22:40:19.864+03:001.2 vti 72 beygir.1.2 vti 72 beygir.Anonymousnoreply@blogger.com