tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post350439454070835618..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Citroën C4 Cactus 1.2 e-VTI Shine ETG5Onur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-70983864638355134742015-03-25T14:42:37.449+02:002015-03-25T14:42:37.449+02:00Bu aracın air bump kaplamaları aracı inanılmaz ucu...Bu aracın air bump kaplamaları aracı inanılmaz ucuz gösteriyor. Üstelik kullanılan malzeme sebebiyle de çok toz tutuyor. <br /><br />Ben cactus'un özellikle konsol tasarımını ve devasa vites düğmelerini başarısız buldum. Açıkçası bu tasarımdan ya nefret edilir ya da çok sevilir. Ben nefret eden kesimdenim.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-56284681641269188422015-01-09T16:35:16.484+02:002015-01-09T16:35:16.484+02:00Çok yüksek değil yerden. O konuda da arada kalıyor...Çok yüksek değil yerden. O konuda da arada kalıyor. Kaputta piston yok. Üst kapağının çıkarılmış olabileceğini düşünüyorum. Sonuçta maliyet düşmüş ama asıl düşüş arka kapı camları ve tek parçalı katlanan arka koltuk sırtlığı gibi yerlerde.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-65224175638401249562015-01-06T11:34:44.795+02:002015-01-06T11:34:44.795+02:00bir kaç hafta önce yolda gördüm, sanki yerden yüks...bir kaç hafta önce yolda gördüm, sanki yerden yüksek değil gibi. tasarım fena değil ama klasik psa hastalığı bunda da devam ediyor, motor kapağı yok, tavandaki anten teletabi gibi uzun, kaputta kesin piston da kullanmamıştır. güya bunlardan kar edecekler ama, mükemmellik ayrıntılarda gizlidir. Fransızlar daha bunu anlayamadı.Anonymousnoreply@blogger.com