tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post2522001404793000174..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Peugeot 108Onur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-58464661909043740522014-02-20T21:41:08.410+02:002014-02-20T21:41:08.410+02:00Araçların sürekli büyüyüp ağırlaştığını düşünürsek...Araçların sürekli büyüyüp ağırlaştığını düşünürsek hafiflemesi bile güzel.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-14618955890594581432014-02-17T21:04:42.977+02:002014-02-17T21:04:42.977+02:00Bu tur kucuk boyulu arabalarda B sütununu kaldirip...Bu tur kucuk boyulu arabalarda B sütununu kaldirip arka kapiyi geriye dogru acilir hale getirseler sanirim modeller daha bir cekici olur.<br /><br />Yolcu güvenliği acisinda herhangi bir sıkıntı yasatmaz ve ic kabin ferahligi da artirilmis olur.<br /><br />Mini'nin 4 kapilisi, A1 ve diger modeller icin de dusunulebilir.<br /><br />Uretim maliyetini kat be kat artirmayabilir ama modeli cok farkli kilacagina eminim.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-71635866456542048532014-02-17T16:21:12.710+02:002014-02-17T16:21:12.710+02:00107 nin ağırlığı 845 kg olarak görünüyor. Fazla za...107 nin ağırlığı 845 kg olarak görünüyor. Fazla zayıflamamış gibi tabii 1007 yi göz ardı edersek.Anonymousnoreply@blogger.com