15 Ağustos 2017 Salı

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI DSG Highline


Şimdi de sıra ikinci testimde. Motor1 Türkiye için yaptığım bu incelemede bakalım Volkswagen Tiguan, benzinli motoruyla ne kadar başarılı olabilmiş.

8 yorum:

  1. Onur bey bir yeri gelmişken bir sorum olacak. Dsg-edc-dct gibi çift kavramalı şanzımanların ömrünün kullanıma baglı olarak 20.000-70.000 km aralığında olduğu söyleniyor. Bu ne kadar doğru bir bilginiz var mıdır?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Şanzıman gibi önemli ve pahalı bir parçanın bu kadar kısa ömürlü olması üreticilerin yapabilecekleri bir hata değil.

      Bununla birlikte kullanıma göre debriyaj balatası ömürleri, manuel şanzımanlarda olduğu gibi çok fark edebiliyor. Sürekli dur-kalk trafikte balatalar bir yerden sonra kaçırma yapabiliyor. Bunun da çözümü manuel şanzımanlarda olduğu gibi bu parçayı yenilemek. Sonrasında sorunsuz çalışma sağlanabiliyor tekrardan.

      Sil
    2. Tesekkur ederim. Anlasilan o ki bu hususta bilgili gozukup ahkam kesen cok insan var.

      Sil
  2. sınıfın bir numaralı aracı almak isteyenlere siddetle taviye ederiz pişman olmassınız

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. O kadar para vereceğim ama elektrikli koltuk alamayacağım? O kadar para vereceğim ama elektrikli bagaj kapağı alamayacağım? O kadar para vereceğim ama arabafa cd çalar olmayacak? Bayım siz bu araca çuval dolu para ödeyip kendinizi rahatlatmak için bunları görmezden gelebilirsiniz, fakat gerçekler acıdır. Yüzleşin lütfen.

      Sil
  3. 3008 geldikten sonra hocbir esprisi kalmadi. 1.6 dizel otomatik secenegi bile yok. 3008 de hayalet gosterge en baz donanimdan itibaren standart!

    YanıtlayınSil
  4. Bana soracak olursanız bu araba bu parayı hak ediyor.

    YanıtlayınSil