tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post8937625220515751809..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Ford Mustang RTROnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-8386925146435675172014-11-17T02:58:02.082+02:002014-11-17T02:58:02.082+02:00Artık bu seviyede seyredecek gibi geliyor bana. Ay...Artık bu seviyede seyredecek gibi geliyor bana. Aynı gücü hibrit sistemler ve daha küçük hacimli motorlarla almaya devam edecekler büyük ihtimalle. Tüketimi düşürmenin önemi artıyor her geçen gün. Bir de yükselen gücün kullanışsızlık sınırına dayandı zaten otomobiller. 0-100 km/s hızlanma süreleri 2.5 saniyeler civarındayken daha da abartmanın bedeli yüksek olur üreticiler için de.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-5800773098501536212014-11-11T01:47:24.247+02:002014-11-11T01:47:24.247+02:00Onur abi bu iş nereye varacak sence? bundan 15-20 ...Onur abi bu iş nereye varacak sence? bundan 15-20 sene önce supercar sınıfında ki araçlar bile 480-550 beygir civarlarındaydı. Şimdi standart araçların bile 700 beygir civarı versiyonları var. Tadı kaçtı sanki biraz bu işin :)Anonymousnoreply@blogger.com