tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post5251845667775064006..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Tesla Model SOnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-28613089642327639892014-11-17T02:49:31.711+02:002014-11-17T02:49:31.711+02:00Evet, elektrik motorunun en büyük avantajlarından....Evet, elektrik motorunun en büyük avantajlarından.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-64394585185781913432014-11-09T05:18:04.469+02:002014-11-09T05:18:04.469+02:00maksimum torku 0'dan itibaren verdiği gözden k...maksimum torku 0'dan itibaren verdiği gözden kaçmamalı.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-3932444634784014392014-10-27T13:42:45.150+02:002014-10-27T13:42:45.150+02:00O kadar torkla ağırlık öncelikli değildir büyük ih...O kadar torkla ağırlık öncelikli değildir büyük ihtimalle Tesla için. Asıl önemli olan şu pil teknolojisinin gelişmesi. Menzil bu kadar kalabilir fakat 10 dakika gibi bir sürede şarj edilebilmesi lazım pillerin ki insanlar ciddi ciddi düşünebilsin bu araçları.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-28993939112948440062014-10-24T13:22:10.776+03:002014-10-24T13:22:10.776+03:00Zaten asıl mesele ağırlığı düşürebilmek, Bataryala...Zaten asıl mesele ağırlığı düşürebilmek, Bataryalar yüzünden bu araç 2 tonun üzerindeAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-51269206450997854842014-10-23T20:53:44.752+03:002014-10-23T20:53:44.752+03:00Ne olacak canım bizbizeyiz :)Ne olacak canım bizbizeyiz :)Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-8666709624304856172014-10-20T09:28:11.702+03:002014-10-20T09:28:11.702+03:00özür dilerim ben yanlış anlamışım :)özür dilerim ben yanlış anlamışım :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-89228097601083959692014-10-20T03:04:13.898+03:002014-10-20T03:04:13.898+03:00p85d her şeyiyle efsane olmuş. teslanın süpersporl...p85d her şeyiyle efsane olmuş. teslanın süpersporlara bir rakip çıkarmasını 4 gözle bekliyorum. 4 kapılı araçta 0-100km 3.2 sn olabiliyorsa ağırlık 2 tonun altına çekildiğinde 2-2.5 saniye arası değerler işten bile değil.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-7481533506139710232014-10-19T13:04:48.283+03:002014-10-19T13:04:48.283+03:00valla beni çok iyi anlıyosunuz şaşırdım :) tam da ...valla beni çok iyi anlıyosunuz şaşırdım :) tam da dediğiniz gibi elektrikli otomobillerin şu sıra tek sorunu menzil.bir de bizim gibi motor sesi bağımlıları için ses eksikliği.tabi bizim gibi düşünen kişiler çoğunlukta mıdır bilemeyiz.ha bi de şu var ki şehir trafiğinde 3432523551 tane aracın gürültüsünü duymak yerine trafik çilesini sessiz çekmek daha cazip.en azından kişiyi yoran faktörlerden biri ortadan kalkmış olurAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-48024172665656337562014-10-18T19:32:43.507+03:002014-10-18T19:32:43.507+03:00Emre de övmüş zaten. "Aynen öyle" diyere...Emre de övmüş zaten. "Aynen öyle" diyerek hak verip bir diğer negatif yanını söylemiş.<br /><br />Menzil ve şarj yani pillerle ilgili sorunlar çözüldükten sonra alışılır bence ses konusuna. Sonuçta her doğan insan sıfırdan başlıyor işe. Bugün doğacak çocuğa "Otomobil budur" dendikten sonra onu kabul edecektir. Bizim gibi alışmışların akıllarını çelmeleri zor şu sıralar.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-1187378776847883522014-10-18T13:16:27.726+03:002014-10-18T13:16:27.726+03:00yanlış anlaşıldım galiba; ben elektrikli motorları...yanlış anlaşıldım galiba; ben elektrikli motorları övüyorum. ses olayına gelince şahsen BMWnin sıralı altı silindir motor sesine hayran olsam da sessiz sedasız bir araba fikri hiç fena gelmiyor. :) Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-46421928319676420792014-10-17T22:41:26.881+03:002014-10-17T22:41:26.881+03:00aynen öyle.elektrik motorlu araçların bir diğer ek...aynen öyle.elektrik motorlu araçların bir diğer eksisi de ses.bence sürüş keyfinde çok önemli bir yere sahip ses faktörü.kim bir v12 olan cl 65 amg,ya da bir v8 olan mustang,corvette sesini duymak istemez kiAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-75802246458414205032014-10-17T15:24:48.330+03:002014-10-17T15:24:48.330+03:00tork muhteşem, hızlanma haliyle iyidir. bu tip ara...tork muhteşem, hızlanma haliyle iyidir. bu tip araçlar içinde en kötüsü diyebileceğim(iz) fluence ZE kullandım, onun hızlanması bile baya iyiydi. torku her devir bandında kullanabiliyorsun. kısaca içten yanmalı motorlar, elektrikli motorların yanında çok verimsiz. keşke menzilleri de daha uzun olabilse!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-47853313501269390992014-10-17T14:30:50.106+03:002014-10-17T14:30:50.106+03:00Geçen hafta Hollanda'daydım. Model S her köşed...Geçen hafta Hollanda'daydım. Model S her köşede resmen. Taksi olarak bile kullanıyorlar. Tabi her sokak başında şarj istasyonu olması bunda büyük etken. Performans ve uzun menzil iyi hoş ama aracı şarj edebileceğiniz yer yoksa beş para etmez Türkiye gibi ülkede.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-56220563028720168662014-10-17T12:37:07.776+03:002014-10-17T12:37:07.776+03:00sokaklardaki yeşil ışık draglarında çoğu spor otom...sokaklardaki yeşil ışık draglarında çoğu spor otomobilden hızlı olduğunu görecek bir çok hızlı ve öfkelinin elektriklilere bakışı değişecek. bu gelecekçiler için güzel bi durum.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-49561603393288939082014-10-17T10:43:03.108+03:002014-10-17T10:43:03.108+03:002 tondan ağır ama toplamda 680 beygir civarında bi...2 tondan ağır ama toplamda 680 beygir civarında bir gücü var ve 4 tekerlekten çekişli.ayrıca 930 nm torku var :) bu yüzden çok da anormal değil bence :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-57333564994397103272014-10-17T02:52:04.627+03:002014-10-17T02:52:04.627+03:00Yani bu 2ton dan ağır Tesla, Ferrari 458 den daha ...Yani bu 2ton dan ağır Tesla, Ferrari 458 den daha iyi bir 0-100e mi sahip?..Biri bana bunun Şaka olduğunu söylesin. Holly Shit..!!!Anonymousnoreply@blogger.com