tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post5123450439741239643..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Range Rover Hybrid LWBOnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-77809992163467558952014-04-26T14:58:03.603+03:002014-04-26T14:58:03.603+03:00Çin'de gümrük birliği gibi bağlayıcı bir siste...Çin'de gümrük birliği gibi bağlayıcı bir sistem olmadığından eskiden bizde olduğu gibi yerli otomobillere düşük, yabancılaraysa çok yüksek vergiler var. Bu nedenle Alman üreticiler bile burada üretim yapıyor. Bunun yanında bütün modelleri üretmiyorlar. Örneğin S, 7 ve A8 ithal ediliyor ki bu da fiyat farkını çok yükseltiyor.<br /><br />Durum böyle olunca üst sınıfın diz mesafesini bir altta, onların diz mesafesini de onun altındaki sınıfta sunan araçlar yaratılıyor Çin için. Tabi bunlar yaratılırken satış rakamları öne çıkıyor. Hiçbir büyük marka 10 tane satılacak diye yeni bir araç geliştirmez. Çin pazarında da bir model için yüzbinler seviyesine çıkabilen yıllık satış rakamları iştahı kabartıyor Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-35011796994022011232014-04-23T23:01:05.695+03:002014-04-23T23:01:05.695+03:00Yani Mercedes S, BMW 7, Audi 8'ye vereceği par...Yani Mercedes S, BMW 7, Audi 8'ye vereceği parayla biraz daha az para verip Benz C, E, BMW 3 ve 5, A4 ve A6 almak istiyorlar, öyle mi? Pazar isteği bu demek sanırım.<br /><br />Satış rakamlarıyla ilişki kuramadım, bu kısmı aydınlatırsanız çok memnun olurum.<br /><br />Teşekkürler.<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-77597937511526008312014-04-23T21:32:18.114+03:002014-04-23T21:32:18.114+03:00Mercedes C ve E Serisi, BMW 3 ve 5 Serisi ve Audi ...Mercedes C ve E Serisi, BMW 3 ve 5 Serisi ve Audi A4 ve A6 gibi araçların tamamının uzun aks mesafeli versiyonları mevcut Çin pazarında. BMW'nin Türkiye'ye getirdiği 5 Serisi Long da Çin üretimi.<br /><br />Üreticilerin bu yollara başvurmasının sebebi pazar istekleri ve tabii ki satış rakamları. Arabistan ve ABD gibi pazarlarda daha fazla diz mesafesi isteyenler zaten parasını verip bir üst segment araç alabiliyor. Türkiye'deyse vergiler yüzünden komik büyüklükte bir otomobil pazarı olduğunan ek bir modelin ithalatının getirdiği mali yükün altına giremiyorlar genelde. BMW deniyor bakalım. Belki başkaları da peşinden gelir.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-12909203733749451222014-04-23T18:37:27.753+03:002014-04-23T18:37:27.753+03:00Neden Çin'i uzun aks mesafeli araçlar diye tan...Neden Çin'i uzun aks mesafeli araçlar diye tanımladınız? BMW de şuan hatırlayamıyorum başka bazı markalar-modeller de hep Çin için daha uzun versiyonları üretiyor? Mesela Türkiye, Arabistan, ABD vs pazarları için neden böyle şeyler yok? (Veya var da ben mi kaçırıyorum..?)Anonymousnoreply@blogger.com