tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post3942607829106718965..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Ford Fiesta 1.0 PowerShift Titanium XOnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-45175626006766702902015-03-20T17:33:05.265+02:002015-03-20T17:33:05.265+02:00Ecoboost daha eski. Bahsettiğimiz Ecobeast. İsmini...Ecoboost daha eski. Bahsettiğimiz Ecobeast. İsmini geçen yılın sonunda tescilledi Ford.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-86751819425463020442015-03-20T15:34:47.484+02:002015-03-20T15:34:47.484+02:00Ecoboost o arkadaşım iki senedir var zaten piyasad...Ecoboost o arkadaşım iki senedir var zaten piyasadaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-40021161003359155242015-01-02T23:50:16.377+02:002015-01-02T23:50:16.377+02:002 litre hacimli EcoBoost'un yerine Explorer...2 litre hacimli EcoBoost'un yerine Explorer'da 2.3 kullanmaya başlamamış olsalar olabilir derdim ama büyük ihtimalle aynı motorun Focus RS'te kullanılacak versiyonunun ismi olabilir EcoBeast.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-60504392156697479582015-01-02T23:48:37.287+02:002015-01-02T23:48:37.287+02:00Giderek sertleşiyor onların da süspansiyon sisteml...Giderek sertleşiyor onların da süspansiyon sistemleri ama çok da yanlış değil görüş.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-82787377691539861692015-01-02T20:51:35.138+02:002015-01-02T20:51:35.138+02:00Bu bakış açısına göre fransız arabalarının ülkemiz...Bu bakış açısına göre fransız arabalarının ülkemizdeki popülerliği normal gözüküyor. Zira fransızların yumuşacık süspansiyonlu araçlar ürettiği ortada.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-44773849713930637202015-01-02T18:04:35.959+02:002015-01-02T18:04:35.959+02:00Ford yakın zamanda "Ecobeast" adi altınd...Ford yakın zamanda "Ecobeast" adi altında başka bir motorun patentini almış. Kim bilir nasıl olur? Bakarsınız Expédition modelinde 2.0 motorlar görebiliriz belki?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-62326400174928350732014-12-30T09:40:13.623+02:002014-12-30T09:40:13.623+02:00ülke şartlarından dolayı kriterlerinizden biri der...ülke şartlarından dolayı kriterlerinizden biri derin çukur süspansiyon performansı. avrupanın çoğu yerindeki testlerde sadece ne kadar eğlenceli sürüldüğünü anlatıyorlardır. hep batı teknolojisini kullandık ama hala ayrı bi alemiz.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-27865230881495830232014-12-29T22:44:35.641+02:002014-12-29T22:44:35.641+02:00Birincisi maksat yakalayabilmekse bu motorla da 5 ...Birincisi maksat yakalayabilmekse bu motorla da 5 litre/100 km civarına inilebiliyor yavaş kullanımda.<br />İkincisi daha büyük motorun daha fazla yakıt tüketmesi bir hurafedir. Hele gerçek hayatta genelde bunun tam tersi durum geçerlidir zira büyük motor değil zorlanan motor çok yakar. Belirli bir performans beklentiniz varsa küçük motorlar çok daha yüksek tüketim değerlerine ulaşırlar. Turbo beslemeyle de hem zorlanma seviyesi hem de maksimum tüketim değerleri yukarıya taşınır.Onur Korayhttps://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-68835953989827671982014-12-29T20:07:20.527+02:002014-12-29T20:07:20.527+02:00Ford'un bu Ecoboost motorları konusunda biraz ...Ford'un bu Ecoboost motorları konusunda biraz kafam karıştı açıkçası. 10 litre veya 8 litre fazla gibi geldi. Volkswagen veya Citroen grubu bu değerlerin çok altındaki tüketimleri 1.2 - 1.4 motorlarla yakalayabiliyorlar. Anonymousnoreply@blogger.com