tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post185727703996208829..comments2024-03-23T23:14:10.543+03:00Comments on Agamemnon: Cadillac CTS-VOnur Korayhttp://www.blogger.com/profile/02165058073593637415noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-51415577396812442952014-12-29T12:45:13.995+02:002014-12-29T12:45:13.995+02:00alman kullanıcısı olarak, ben bu konuda alman mill...alman kullanıcısı olarak, ben bu konuda alman milliyetçiliği yapmaya devam edeceğim. :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-32045999195815937982014-12-27T03:56:16.605+02:002014-12-27T03:56:16.605+02:00kalite algısı konusunda haklısınız almanların kali...kalite algısı konusunda haklısınız almanların kalite algısı daha yüksek. ama bu aracın amerikan olduğunu ve amerikanların zevklerinin farklı olduğunu da göz önünde bulundurmak lazım. onlar da aynı gücü 4 litreden çıkarabilirler. bu noktada biraz da üretici tercihine ve talebe bakıyor. sonuçta turbo kullanmıyor diye eleştirilen japonlar bugüne kadarki nerdeyse bütün süperspor araçlarında turbo kullanmıştır. diğer yandan avrupalılar da süpersporlarda turbo tercih etmiyor genellikle. motor hacmi avrupalı rakiplerine göre daha yüksek evet ama bunu 'yapamıyorlar' diyerek eleştirmek de çok doğru değil diye düşünüyorum.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-50100447484950874402014-12-27T03:49:26.960+02:002014-12-27T03:49:26.960+02:00modifiye araçla fabrika aracı karşılaştırmak... be...modifiye araçla fabrika aracı karşılaştırmak... ben de alman araçlarını daha çok severim ama bu elmayla armutu karşılaştırmaktan bile abes. karşılaştıracağımız araçları da yazıyım şuraya<br /><br />mercedes e63 amg s: 5.5 v8 biturbo 585 hp 800 nm 0-100: 3.8 saniye (dört tekerlekten çekişli)<br />audi rs6 avant: 4.0 tfsi v8 560 hp 700 nm 0-100: 3.9 saniye (dört tekerlekten çekişli)<br />bmw m5: 4.4 v8 twinpower turbo 575 hp 680 nm 0-100: 4.3 saniye<br /><br />bu araç diğerlerinden daha güçlü ve dört tekerlekten çekişli olmamasına rağmen en iyi hızlanmaya sahip. almanların limitörü olduğu için son hızı hakkında net bir veri yok elimizde ama bu verilere göre de alman milliyetçiliği yapmanın da alemi yok. ha gerçi veriler tersi yönde olsa da alemi yok o ayrı bi mevzu. tek soru işareti motor hacminin çok yüksek olması ama amerikan zevklerine göre yapıldığını düşünürsek bunun da bir sorun olmadığını görebiliriz.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-33437525262054649712014-12-26T09:23:35.672+02:002014-12-26T09:23:35.672+02:00ha unutmadan bkz. G-POWER S 63 AMG COUPE 5.5 LT. 7...ha unutmadan bkz. G-POWER S 63 AMG COUPE 5.5 LT. 705 BG. - 1.000 NM. TORK şimdi gel de alman milliyetçiliği yapma :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-80200676046775915122014-12-26T09:18:37.301+02:002014-12-26T09:18:37.301+02:00belirteyim yukarıdaki yorumu yazan şahsım; yorumun...belirteyim yukarıdaki yorumu yazan şahsım; yorumunuzdan gördüğüm kadarıyla değerlerle alakalı olarak bir anlaşmazlığımız yok benim eleştirdiğim nokta iç ve dış dizaynı, iç mekanda kalite algısının düşük olması. onun dışında belirttiğim gibi değerler iyi, ama dikkatinizi çekerim 6.2 lt'den bahsediyor. aynı gücü almanlar hatta fazlasını 4 lt'lik motorlardan çıkarabilirler ve kalite algıları da hala yüksek. saygılar sunarım.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-24269325794120007652014-12-25T22:43:48.023+02:002014-12-25T22:43:48.023+02:00yıllardır alman milliyetçiliğinden bıkmadınız mı o...yıllardır alman milliyetçiliğinden bıkmadınız mı oldukça başarılı bir modele benziyor. şu hızlanmaya bakın biraz daha güçlü olsa süpersporları yakalayacak.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-18668396588661725352014-12-24T11:10:29.491+02:002014-12-24T11:10:29.491+02:00"param varsa alman yoksa almam." bence d..."param varsa alman yoksa almam." bence daha iyisini onlar yapar ben bu araçları iç mekan tasarımı (aşırı şekilde Japonları andırıyor ve kalite algısı düşük) dış tasarım olarak çok beğenmiyorum. motoruna diyecek fazla bir sözüm yok değerler ortada..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-27259113164660364592014-12-23T13:27:01.622+02:002014-12-23T13:27:01.622+02:00Beş para etmez? komik. Bir önce ki jenerasyonu dah...Beş para etmez? komik. Bir önce ki jenerasyonu dahi çıktığında düzlük performansıyla olsun, yol tutuşuyla olsun gerçek bir spor sedandı. Hatta bazı konularda sınıfında benchmark denebilirdi. Eminim bu da başarılı olacaktır. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-87773662612757125242014-12-23T09:29:09.807+02:002014-12-23T09:29:09.807+02:00tek etkileyiciliği motoru, onun haricinde de beş p...tek etkileyiciliği motoru, onun haricinde de beş para etmezAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-17628952649689178852014-12-23T01:55:15.737+02:002014-12-23T01:55:15.737+02:00isterse şahin jantı olsun müthiş bir araç. neden a...isterse şahin jantı olsun müthiş bir araç. neden amerikanlar da sevilmeli sorusunun cevabı. cts'e zaten hayranım. daha doğrusu cadillac'a hayranım nfs underground oynamış nesil olarak escalade'den itibaren bir hayranlığım vardı bu markaya ama sanırım bu araçla beraber amerikanların parlayan yıldızı cadillac demek yanlış olmaz sanırım. avrupalı rakiplerinden zaten çok farklı. ama bu araç bambaşka olmuş. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17864820236665598029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4524182399884542582.post-15840150398479432162014-12-22T17:26:46.541+02:002014-12-22T17:26:46.541+02:00Camaro jantları? Neden GM neden?Camaro jantları? Neden GM neden?Anonymousnoreply@blogger.com