8 Aralık 2016 Perşembe

Renault Mégane GT


Renault Mégane ailesinin merakla beklenen üyesi sonunda satışa çıktı. Fransız üretici, Talisman'da da görev yapan çift turbo beslemeye sahip Diesel motoru C segmentinde yer alan modeline uyguladı.

Geçtiğimiz yıl yeni Mégane ailesiyle birlikte tanıtılan GT seçeneğinde şimdiye kadar sadece 205 beygir güç üretebilen, 1.6 litre hacimli benzinli motor seçeneği bulunuyordu. Dinamik bir görünüm sunan otomobilde 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman görev yapıyordu.


1.6 litre hacimli Diesel motoru çift turbo besleme yardımıyla 165 beygir güç, 380 Nm tork üretebilen GT'de direksiyonel arka aks ve 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman sunulmakta.

6 yorum:

  1. sektörü bitirdiler. en azından psikolojik çöküş yaşandı. şimdi bu megane Türkiye'ye gelmeye kalksa fiyatı ne olacak? 130 bglik megane 100bin olmuş. Bu da olacak en iyi ihtimalle 115bin. Allahaşkına kim alacak merak ediyorum bu fiyatlara bu otomobilleri? Azınlık zenginler dışında artık daciaya falan bineriz. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Symbole bineriz 73.000'e kağnıdan hallice.

      Sil
    2. 301 kullanıyorum. 30bin tlye almıştım 2013de 1.2 vti. Bence 30bin tlye ideal bir arac ama şu an 1.2 benzinliler 50 bin lira yuh artık! Arabada benim kemerimdeki deri kadar deri yok. Yumuşak malzeme hayal. Koltuklar berbat. Neyine 53bin tl istiyorlar anlamıyorum. Bakın tekrar söylüyorum. 30bine iyi araba ama 50bin asla etmez. Gidin ikinci el avensis alın accord alun mazda6 alın binin.

      Sil
  2. Hayat pahalılığı, yahut orta gelirlinin yoksullaşması artıyor, inşallah daha kötüye gitmez ama olumlu bir gidişat gözükmüyor maalesef. artık insanlar yeni araç hayalinden vazgeçmeye başladı. yıl sonu son bir hareketlenme oldu son fırsat bahanesiyle. 2017 çok düşük olacak. Araç bloglarının da eskisi kadar ilgi görmeyeceğini tahmin ediyorum'.

    YanıtlaSil
  3. Psa grubunun yarı otomatikleri gibi değildir inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil. EDC çift kavramalı. Diğer Mégane dCi modellerinde olanın aynısı teknik olarak.

      Sil