12 Ağustos 2015 Çarşamba

Jeep Cherokee


Jeep'in dikkat çekici tasarıma sahip modellerinden Cherokee'nin motor seçenekleri çoğalıyor. Türkiye pazarı için büyük önem teşkil etmese de Avrupa'da büyük satışa başarısına ulaşması beklenen ünite bir turbo Diesel.

2.2 litre hacimli turbo Diesel motor sadece 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle alınabilecek. Giriş versiyonu 185 beygir güç, 440 Nm tork üretebilen ünitenin 200 beygir güç üretebilen seçeneği de aynı tork değerini veriyor.

Düşük güçlü seçenekle araç 0'dan 100 km/s sürate 8.8 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 201 km/s olarak açıklandı. 200 beygir güç üretebilen versiyonsa aynı hızlanmayı 8.5 saniyede tamamlarken maksimum sürati 204 km/s.

11 yorum:

  1. Onur'cuğum konu dışı soruyorum . Hepsi 0 km ve otomatik olmak üzere ; Crv 1.6 dizel premium , Qashqai 1.6 dizel black edition ve Passat 1.4 150bg comfortline arasında hangisini tercih edersin ? Bagaj hacimleri vs. vs. önemli değil farklı karoser tipleri ve farklı sınıflar bunlarında farkındayım benim için önemli ola şey kalite . Tavsiyeni bekliyorum . Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bana sormadın tabi ama ben Crv al derim . dsg kapalı bi kutu ne çıkacağı belli değil adeta . nissanında japonluktan çıktığını hepimiz biliyoruz artık honda ise hala saf japon şanzımanı zf den almış olması seni yanıltmasın ama almışken üst donanım al derim anahtarsız çalıştırma olan donanımlardan uzun yıllar sıkıntısız binersin

      Sil
    2. tok kapı sesi diyorum ben :D

      Sil
    3. Aracın genel kalitesi olarak Passat önde olsa da ben seçim yapacak olsam CRV derdim.

      Sil
    4. Neden ki onur abi hem daha pahalı crv

      Sil
    5. Bence qashqai hariç 2side olur ve kaliteli . qq yi ele derim ben

      Sil
    6. Passat donanımı Comfortline. Premium donanımlı CRV seçildiğine göre bu aracın pahalılığı çok dert edilmemiş. Yukarıdaki üçlü arasında seçim yapılıyorsa fiyatı ikinci planda demektir.

      Sil
  2. dsg alıp ta servis kapılarında ağlamaktansa zf 'li japonu tercih ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes dsg'den dert yanıyor. 140.000 kmde tdi dsg polo var daha dsg hiç arıza vermedi. Şans işi bu anlaşılan ?

      Sil
    2. para veriyorsan şans işi olmamalı , dahası bunun garantisi bittikten sonrası var. o kadar dsg arızası tespitinden sonra bir tane henüz arıza yapmamış saatli bomba sana güven veriyor mu ? veriyorsa senin tercihindir , bombanın üzerine oturmaktan zevk alıyorsan birşey diyemem saygı duyarım sonra o bomba patlayınca servisin öğnünde ağlayarak mızıkçılık yapma

      Sil