28 Temmuz 2015 Salı

STARTECH Land Rover Defender Sixty8


Uzun süredir blogda haberini göremediğimiz modifikasyon firmalarından olan STARTECH özel bir araçla geri döndü. Yeni nesil örnekleri merakla beklenen efsane arazi aracı Land Rover Defender temelli otomobil 68 adetlik sınırlı üretime sahip olacak.


Farklı bir panjura sahip yeni ön bölümüyle dikkat çeken araçta özel logolu alüminyum tampon altı koruma bulunuyor. Ön tamponla birlikte tavan, yan basamaklar, 18 inç çaplı jantlar, hava giriş ve çıkışları gibi detaylar da siyaha boyanırken LED farlar da sonanıma eklenmiş. Defender 110 Station Wagon temelli Sixty8'in bagaj duvarlarında yer alan camlar karartılmış.


İç mekanında da farklılıklar bulunan Sixty8 kahverengi deri döşemeler, üç kollu direksiyon simidi, metal pedal seti, alüminyum vites topuzları, Sixty8 logolu kafalıklar, yükseltilmiş ön kol dayanağı, Alcantara tavan kaplaması, geri görüş kamerası ve Alpine ses sistemi gibi aksesuarlara da sahip.


İlginç şekilde kaputu altında bir yenilik barındırmayan özel seri Defender'ın 2.2 litre hacimli turbo Diesel motoru 122 beygir güç, 360 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 15.8 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 145 km/s olarak açıklanıyor.

2 yorum:

  1. abi bu araç arazi aracı tamam biliyorumda düz tepeyede tırmanmıyor herhalde değil mi ? mercedes g serisi bu aracın rakibi mi ? değise rakibi hangi araçlar bunun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defender aslında ilk nesil G Serisi ile rekabete girebilecek bir araçtı ama geçen yıllarla birlikte G Serisi lüks segmente yöneldi. Bu aracın askeri versiyonları hala rakip olarak görülebilse de genelde tekil takılan modeller olarak düşünebiliriz.

      Aslında arazi kabiliyeti olarak ele alırsak Lada Niva, Jeep Wrangler ve G Serisi gibi araçlarla karşılaştırılabilir fakat markalar içerisindeki konumları doğrudan rakip olmalarını engelliyor.

      Sil