8 Mayıs 2015 Cuma

Seat Ibiza


BMW 3 Serisi'nin ardından küçük makyaj operasyonu geçiren otomobiller arasına bir de Seat katıldı. İspanyol üretici Ibiza modelinin pek değişmeyen görünümüyle birlikte yeni motor seçeneklerini de tanıttı.

Dışarıdan bakıldığında hafifçe elden geçirilen farlar ve yeni kişiselleştirme seçenekleriyle birlikte gelen farklı renkte parçalarla dikkat çeken otomobilin jant ve gövde rengi seçenekleri de yenilenmiş.


İç mekanda farklı bir göbeğe sahip direksiyon simidi, yenilenmiş gösterge paneli, direksiyon ve havalandırma ızgaralarına eklenen süslemelerle farklı tasarıma sahip ses ve havalandırma sistemi kumandaları makyajın ana kalemlerini oluşturuyor.

Motor seçenekleri 1 litre hacimli benzinli üniteyle başlayan Ibiza'nın bu motoru atmosferik emişli versiyonunda 75, turbo beslemeli seçenelerdeyse 95 ve 110 beygir güç üretebiliyor. 1.4 litre hacimli TSI artık 150 beygir güç, 250 Nm tork üretebilirken Turbo Diesel motorların güçleri 75, 90 ve 105 beygir.

15 yorum:

  1. TSI alınır Diesel olanlar çöp...

    YanıtlaSil
  2. TSI motorlar dayanıklılık olarak kendilerini kanıtladı mı? Bakım maliyetleri nedir, tdi'lere göre az mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölüsü bile FSI'dan iyidir adsız bey

      Sil
    2. En büyük sorun twin charger TSI motordaydı ki o da artık yok. Diğer motorlar dayanıklılık olarak daha başarılılar. TDI motorlar tüketim alanında çok başarılı olsalar da standart bakım maliyetleri benzinlilerden daha yüksek.

      Sil
  3. BENDE İLK ÇIKANI VAR 130BİNDE ALDIM PASSAT 185BİN OLDU BANAMISIN DEMİYOR BAKIMA BİLE ARADA VERİYORUM

    YanıtlaSil
  4. adsiz bey vw dizelleri de fena degildir itin gotune sokmayalim simdi

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında gelmesi lazım şayet hala gelmeye başlamadıysa. İşin içine fiyat katarsak Seat çok daha mantıklı Volkswagen'den. Teknik anlamda Polo ile aynı araçlar.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. @agamemnon @onurkoray bu 3 silindirli araçların motorlarının çabuk öldüğü söyleniyor ama ben bilemedim. benim sorum bu kasa makyajlı kasa mı yoksa yeni kasa diye mi geçiyor. blog çok kullanışlı, azminize tebrikler , elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum.

      Bu kasa makyajlı. 3 silindirli motorlarınsa ömürlerini tam olarak göremedik henüz. Aşırı zorlananlar olduğu doğru ama mühendisliği doğru yapılırsa daha çok silindire sahip kardeşlerinden kısa ömürlü olmaları için bir neden yok.

      Sil
    2. cevap için teşekkürler. iyi çalışmalar.

      Sil