30 Mayıs 2015 Cumartesi

Kaege 911 GT3 Clubsport


Yeni nesil Porsche 911 GT3 2013 yılından bu yana bizlerle olsa da bazı firmalar eski modellerden kopmaya yanaşmıyor. Almanya merkezli Kaege Performance 997 kasa kodlu araç üzerinde sıkı bir çalışma yapmış.


Pist odaklı bir model olduğundan zaten hafifletilmiş olarak satılan 911 GT3'ü daha hafif akü, yeni şanzıman, hafifletilmiş 19 inç çaplı jantlar ve RS arka cam gibi değişikliklerle yaklaşık 60 kg daha hafifleten firma süspansiyon ve egzoz sistemlerini de yenilemiş. İç mekanı dışarıda da görülebilen renklere boyayan Kaege ekoseli koltuk döşemelerini araçla birlikte gelen çantaya da uygulamış.


Kaputu altında fırtınalar kopmayan aracın 3.6 litre hacimli Boxer motoru 438 beygir güç üretebiliyor ki bu da standart aracınkinden 23 beygir daha fazla.

9 yorum:

  1. DISSSSSSSSSSSSS

    YanıtlaSil
  2. Onur bey sizinle iletişim kuracağım bir adres verebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağda bulunan "Agamemnon'a Sorun" bölümünden ulaşabilirsiniz.

      Sil
    2. Onur Bey anlayamadım bir önceki mesajda başka bir mail adresi veriliyor şimdi de sağ taraf diyorsunuz sağ taraftaki linke tıkladığımda outlok açılıyor ben outlook kullanmıyorum müsaade ederseniz burdan size soru sormak isterim.

      Sorum şöyle:

      bir hafta önce 1998 model opel astra aldım. aracın merkezi kilidinin anahtarı frekans gönderiyor fakat kapılar açıp kapanmıyor. elektirikçi beyinden kaynaklanan bir sorun olduğunu söyLEDi. satıcı ise sigortası atmış olabilir demişti. elekrikçi beynin serviste yüklenmesi gerek dedi. bununda yaklaşık 500 ytl civarı olduğunu söyledi. acaba çokmu attı. yardımcı olursanız sevinirim.

      Sil
    3. Önceki mesaj benim değildi. Outlook açıldığında gönderi adresine otomatik olarak yazılan mail adresimi copy paste ederek istediğiniz yerden atabilirsiniz.

      Beyin ve benzeri elektronik problemlerin çözümleri genelde yüksek ücretli oluyor malesef. Üreticiler, ipler sadece kendi ellerinde olduğunda şişiriyorlar ücretleri. Bu da genelde yazılım problemlerinde başa geliyor. Araca bir parça bile eklemeden bu kadar para alınması garip geliyor ama bazı durumlarda el mahkum.

      Bu nedenle diğer bütün çözüm yöntemleri denendikten sonra yapılmasını öneriyorum. Bir de yöntem ben söyleyeyim; Aracın akü bağlantılarını çıkartıp takın. Yardımcı olabilir. Bu işlem öncesinde radyo şifresini edinmeyi unutmayın. Akü değişimlerinin ardından Opel modelleri ses sisteminin şifresini ister. Şifre, kullanım kitapçığında yazar. Ayrıca servisler de size söyleyebilir.

      Sil
    4. sağolun onur Bey ama şöyle de bişey var sorun kumandadan değil sürücü kapısındaki motordan kaynaklıyor olabilir dedi bir arkadaşım da çünkü anahtarı da sokup kapatmaya çalışsam yada kumandadan da kapatmaya çalışsam diğer kapılar bazen kapanıyor bazen kapanmıyor mecbur el ile kapatmak zorunda kalıyorum. normalde sürücü kapısndan anahtarla kapattıgımda kapatması lazımken kapatmıyor buda sorunun kumandadan değil o motordan kaynakladngıını gosteriyor doğru mudur, böyleyse ne yapmalıyım?

      Sil
    5. Öyleyse yine daha iyi. Hardware değişimiyle halledilecek bir problem demektir. Özel servisler de yapabilir.

      Sil
  3. Onur Bey Onno usta konseptine mi evriliyor blogunuz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazdan öyle gibi ama benim o kadar pratik bilgim yok malesef.

      Sil