5 Şubat 2015 Perşembe

DS 4


İsminden Citroën markasını atmasının ardından yeni bir marka olarak karşımıza çıkan DS'in C segmentinde yer alan hatchback modeli yeni donanım ve motorlarına kavuştu.

Görünümünde bir yenilik bulunmayan otomobilin üst donanımlı versiyonlarında daha büyük dokunmatik ekrana sahip navigasyon sistemiyle anahtarsız giriş ve çalıştırma fonksiyonları sunulmakta.

Daha önce Peugeot 508'de sunulmaya başlanan turbo beslemeye sahip 1.6 litre hacimli benzinli motor 165 beygir güç üretebilirken yeni geliştirilen 6 ileri vitesli tam otomatik şanzıman da donanıma eklenmiş.

2 litre hacimli turbo Diesel motorları da güncellenen otomobil bu ünitenin 150 ve 180 beygir güç üretebilen iki versiyonuna sahip.

7 yorum:

  1. citroen ismini kullanmamak logoyu kapsayacak mı? burun kısmından logoyu kaldırmayı düşünüyorlar mı? çok başarılı tasarımları olan citroen'in imajı düşük olduğu için insanlar premiumlar yanında ciddiye alınmıyor. geç kalınmış bir gelişme sayılır çünkü ürünü bu sıradan bu premium diye ayırmadıkça kafalarındaki sistematiğe oturtamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet logoyu da kapsayacak. Çin'de tanıtılan ve sıfırdan yaratılan 6WR gibi DS versiyonlarında sadece kendi logoları kullanılıyor. Hatta bence bir şekilde DS4'e de aynı şeyi yapmalılıardı. İsimden ana firmayı atıp logosunu korumak pek mantıklı gelmiyor bana.

      Sil
  2. Onur bey yeni c5 ne zaman ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GM ile yapılan anlaşmayla ikinci nesil Opel Insignia ile aynı platformda üretilecek. Bu da piyasaya çıkış tarihini 2016 başı yaptı.

      Sil
    2. bence çok saçma bir şey bu opele olan güven sarsar ki zaten çok az kaldı

      Sil
    3. Opele psa`dan daha az guveniyoruz. Yorum biraz ters olmus, Psa opel gibi dandik bi markayla isbirligi yapmamaliydi.

      Sil
    4. Renault'nun Mercedes'e, Citroen grubunun (PSA) BMW'ye motor verdiği günlerdeyiz. Bence ortak parça kullanımı sayesinde oluşacak yedek parça bolluğu daha önemli bu durumda.

      Sil