18 Kasım 2014 Salı

Mitsubishi Triton / L200


Mitsubishi'nin ünlü pick up modeli Triton yenilendi. Türkiye pazarında L200 ismiyle satılan araç değişen görünümüyle birlikte yeni bir motora da kavuştu.

Geçtiğimiz yıl tanıtılan GR-HEV konseptiyle pek alakası olmayan bir görünüme sahip olan pick up büyük ön panjur, LED gündüz aydınlatmalarına sahip xenon farlar, kromajlı yan aynalar, ön tamponda birbirine yakın tasarlanmış yuvarlak sis farları, yan basamaklar ve köşeleri siyah renkli korumalara sahip arka tampon gibi detaylara sahip.


İç mekan tasarımı sade olarak nitelendirilebilecek aracın üst modellerinde çift renkli kabin, deri döşeme, dokunmatik ekran, tam otomatik havalandırma sistemi, çok fonksiyonlu 3 kollu direksiyon simidi ve piyano siyahı kaplamalar bulunurken çekiş sistemi, artık el freni yanına yerleştirilen yuvarlak bir düğmeyle kumanda ediliyor.

Kaputu altında tanıdık 2.5 litre hacimli turbo Diesel motorun iki farklı versiyonu sunuluyor. Düşük güçlü model 128 beygir güç, 240 Nm tork üretebilirken yüksek güçlü motor 178 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor.

2.4 litre hacimli benzinli motor 128 beygir güç, 194 Nm tork üretebilirken yeni geliştirilen 2.4 litre hacimli turbo Diesel ünite 181 beygir güç, 430 Nm tork sunabiliyor. İki veya dört tekerlekten çekişli olarak ısmarlanabilen araçta 5 ve 6 vitesli manuel şanzımanların yanında 5 ileri vitesli otomatik şanzıman da kullanılmakta.

5 yorum:

  1. Japonlar çirkinlikten ölecek. Batsınlar. Yemin ediyorum batsınlar.

    YanıtlaSil
  2. Ticari bir araçtan ne kadar güzellik bekliyosun birader, ki o da göreceli yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçi bizim ülkenin sınıflandırmasına göre ticari oluyor bu araçlar. Kuzey Amerika pazarında normal binek olarak geçiyorlar örneğin.

      Sil
  3. O ön ızgara makyaj geçirecek benden söylemesi...

    YanıtlaSil
  4. Ön tarafı Mikserle karıştırarak yapmışlar bence.

    YanıtlaSil