31 Ocak 2013 Perşembe

Wheelsandmore Ferrari FF


Ferrari'nin dört tekerlekten çekişli shooting brake modeli FF için henüz yaygın modifikasyon çalışmaları yapılmış olmasa da Wheelsandmore gibi bazı firmalar bu konu üzerine yoğunlaşmaya başlamış bile.

Araç için önde 21, arkadaysa 22 inç çaplı jantlar sunan Wheelsandmore süspansiyon sistemini alçaltırken gövde üzerine de bir şerit çekmiş.

Egzoz sistemi de modifiye edilen otomobilin 6.3 litre hacimli v12 ünitesi üzerinde yapılan çalışmalar sonrasında ilk etapta güç 684 beygire, torksa 705 Nm'ye ulaşırken ikinci etapta 700 beygir güç, 715 Nm tork elde edilebilmiş.

8 yorum:

  1. arac cok guzel de asimetrik seritlere hic isinamadim ben

    YanıtlaSil
  2. ferrari neden böyle bir shooting brake üretti anlamiyorum, diger ferrari modellerine asla tercih etmem zira ferrari cizgisinin disinda bir arac olmus, siradan bir arac olmus "digerleri" gibi olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişen pazar şartlarına direnemiyor artık üreticiler. Tutunabilmeleri için standartlaşmış modellerinden fazlası gerekiyor. Ferrari yine en iyi dayananlardan. Porsche'nin SUV ve büyük dört kapılı modellerinden kazandığı parayı görünce adamların çok seçeneği kalmadı.

      Sil
  3. dunya hali lambo da suv konsepti cikardi muhtemelen uretime de gececek. artik oyle bizim bi cizgimiz var disina cikmayiz olayi yok. o cizgiler genisliyor. ben sahsen begendim ama imkanim varsa berlinetta tabi bunu secmem yani. kotu de demiyorum ama cok hos duruyor.

    YanıtlaSil
  4. bu arabanin fiyatini bilmiyorum, ama yani diger modellerden fazla farki yoktur diye dusunuyorum. o zaman tercihim tabi ki digerleri olur.

    YanıtlaSil
  5. berlinetta bu araca göre oldukça pahalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferrari alıcılarında bile "Ah biraz daha para olsaydı alırdım." düşüncesi oluşur mu acaba? Yoksa F12 müşterilerinin bagaja ihtiyacı olduğunda almak isteyecekleri ikinci otomobil mi olacak FF?

      Sil
  6. hic berlinetta'da falan gozum yok f430 verin yeter bana :)

    YanıtlaSil