8 Aralık 2012 Cumartesi

Mercedes-Benz M Serisi Popemobile


Papa'nın halkla buluştuğu zamanlarda kendisini koruması için güvendiği otomobil uzun süredir Popemobile olarak biliniyor. Bu özel aracı üretme şerefi bu yıl bir kere daha Mercedes'e verildi.

İlk nesil M Serisi üzerinde de bir Popemobile geliştirmiş olan firma bu yıl da SUV modelinin yenilenmiş versiyonunu bu iş için kullanmış. B sütununun arkasında Papa için bir yaşam bölümü sağlayan Mercedes eskisinden daha geniş görüş açısı sunan kurşun geçirmez camların haricinde özel logolar, tavan aydınlatması ve konforlu görünen bir koltuğu da donanıma katmış. Bütün bunların yanında aracın arkasında bulunan kapı, bu bölüme daha rahat giriş-çıkış sağlayacak şekilde tasarlanmış.

CDC Ferrari California


Ferrari'nin önden motorlu cabriolet modeli California için hazırlanan modifikasyon kitlerine bir yenisi eklendi. Aracın görünümünde büyük bir değişiklik yapmayan CDC Performance motor gücünüyse ciddi şekilde artırmış.

Karbon fiberden üretilen ön panjur ve arka difüzörünün yanında önde 21, arkadaysa 22 inç çaplı jantlarla donatılmış olan aracın bagajının içi de Alcantara ile kaplanmış. Ön süspansiyon sistemi bir düğme yardımıyla 40 mm yükseltilebilen otomobilin egzoz sistemi de yenilenmiş.

Aracın 4.3 litre hacimli v8 motoruna bir kompresör besleme ekleyen CDC Performance üniteden 600 beygir güç, 600 Nm tork alabilmiş.

7 Aralık 2012 Cuma

Ford Transit Custom Sport


Ford'un efsane haline gelen ticari aracı Transit'in orta boylu olan versiyonu Custom'a sportif bir seçenek eklenecek. Almanya'da 34.950 Euro seviyesinden başlayan fiyatlardan satışa sunulacak olan araç sadece kısa aks mesafesi ve alçak tavanla alınabilecek.

Henüz tek bir fotoğrafı paylaşılmış olan araç 6 gövde rengiyle sunulacak. Daha önce tanıtılan Transit Sport modellerinde olduğu gibi dışarıdan bakıldığında gövdesini ortadan ikiye bölen çift şeritle tanınabilecek olan araçta 18 inç çaplı jantlar da standart olarak sunulacak.

İç mekan fotoğrafları yayınlanmamış olsa da konsolda kısmi deri döşeme ve gelişmiş bir ses sistemi sunduğu belirtilen Transit Custom Sport sesli komut sistemi ve SYNC arayüzü bulunuyor.

Önden çekiş sistemine sahip olan araçta kullanılan 2.2 litre hacimli turbo Diesel motor 155 beygir güç, 385 Nm tork üretebiliyor.

SchwabenFolia Golf R


Volkswagen Golf R için hazırlanan modifikasyon kitlerinin sonu gelmeyecek gibi görünüyor. Cam Shaft ve MTB'nin ardından bu otomobili güçlendirme sırası şimdi de SchwabenFolia'da.

İşe otomobilin gövdesine mat renkli folyo uygulayarak başlayan firmanın görünümde yaptığı en büyük değişiklik 19 inç çaplı yeni jantlar olmuş. Süspansiyonu alçaltılan otomobilin egzoz sistemi Capristo'nun el yapımı modeliyle değiştirilerek egzoz sesinin 130 dB seviyesine ulaşabilmesi sağlanmış.

Aracın turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motoru da geliştirmelerden payına düşeni alarak 330 beygir güç üretebilir hale gelmiş.

6 Aralık 2012 Perşembe

Audi R8 China Edition


Alman üretici Audi, süperspor otomobili R8'in Çin için üretilecek özel versiyonunu tanıttı. 80 örneği bulunacak olan otomobil makyaj öncesi modelleri temel alıyor.


Sadece mavi ve gri gövde renklerinde sunulacak olan otomobilde siyah renkli, 19 inç çaplı jantlar, karbon fiber spoiler, siyah renkli yan aynalar, karbon fiber difüzör ve ön tampona eklenen deflektörler standart olarak sunulurken iç mekanda da karbon fiber kaplamalar, deri ve Alcantara kaplı koltuklar, gövde rengine boyanmış yüzeyler, Alcantara direksiyon simidi ve aracın sınırlı üretim numarasını üzerinde taşıyan vites topuzu bulunuyor.

Görünüm itibariyle R8 GT'den çok az farkı bulunan otomobilin kaputu altındaysa standart v10 motor görev yapıyor. 5.2 litre hacimli ünite 525 beygir güç, 530 Nm tork üretebiliyor ve gücünü dört tekerleğe R-Tronic şanzıman vasıtasıyla aktarıyor.

Volkswagen eco Up!


Volkswagen'in minik otomobili Up!'ın en çevreci versiyonu tanıtıldı. Doğalgazla çalışabilme özelliği sunan otomobil Avrupa pazarında ciddi vergi indiriminden yararlanabilecek.

Görünümünde bir değişiklik yapılmayan aracın donanımında start-stop, düşük yuvarlanma dirençli lastikler ve fren enerjisi geri kazanım sistemi yer alıyor.


Hem üç hem de beş kapılı olarak sunulan aracın 1 litre hacimli motoru 68 beygir güç, 90 Nm tork üretebiliyor. 0'dan 100 km/s sürate 16.3 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 164 km/s.

Üç adet depoya sahip olan otomobilin iki deposu basınçlı doğalgaza ayrılırken bir depoda da benzin muhafaza ediliyor. Doğalgaz deposu araca 380 km menzil sağlarken benzin deposu da 220 km ek menzil sunuyor. 100 km mesafede ortalama 2.9 kg (Yaklaşık 4 m3 ) doğalgaz tüketen aracın CO2 salınım miktarıysa 79gram/km.

Cam Shaft Golf R


7. nesil Golf piyasaya çıkmış olsa da modifikasyon firmaları 6. nesil araçları yalnız bırakmaya yanaşmıyor. Abt'ın GTI güçlendirmesi ardından Cam Shaft ve MTB de Golf R modeline yönelmiş.

Gövdeye uygulanan grafikler dışında çok dikkat çekmeyen aracın 19 inç çaplı jantları daha hafif bir yapıya sahipken süspansiyon ve fren sistemleri modifiye edilmiş. Ön panjuru siyaha boyanan otomobilin far zeminleri de karartılmış.

Turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motoru üzerinde de güçlendirme işlemi yapılan araç 325 beygir güç, 430 Nm tork üretebilir hale gelmiş.

Abt Volkswagen Golf GTI


Hatırlarsanız Alman firma Abt, birkaç ay önce tanıtılan 7. nesil Volkswagen Golf için hazırladığı modifikasyon kitinin ilk sinyallerini Ekim ayında vermişti. 6. nesil Golf ailesini de unutmayan firma bu nesilde sunulan GTI modeli için geliştirdiği son kitleri de Essen Show'da sergiledi.


Araç için farklı bir ön panjur, dik yerleştirilmiş LED aydınlatmalar, daha büyük bir hava girişi ve bir adet splitter sunan ön tampon, 19 inç çaplı jantlar, genişletilmiş yan etekler, difüzör, spoiler ve dört çıkışlı egzoz sistemi sunan firma 25 mm alçaltılmış süspansiyon sistemi ve 345 mm çaplı fren disklerini de opsiyon listesine eklemiş.

Turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motor için iki etaptan oluşan modifikasyon kiti sunuluyor. İlk pakette sunulan değişikliklerle 256 beygir güç elde edilirken farklı turbo beslemeye sahip ikinci paketle birlikte güç 306 beygire ulaşıyor.

5 Aralık 2012 Çarşamba

Oakley Ferrari F12berlinetta


Ferrari'nin en güçlü yol otomobili F12berlinetta piyasaya çıktığı günden beri dikkat çekmeye devam ederken ilginin bir kısmını da modifikasyon firmalarından görüyor.

NOVITEC ROSSO'nun ardından bu otomobil üzerinde çalışmaya başlayan Oakley Design motorla ilgili bir bilgi vermese de dış mekanda kullanılan karbon fiber kolayca fark edilebiliyor. Araç üzerinde havanın geçişi için tasarlanmış bütün yüzeyleri çevreleyen ek parçalar, yeni yan etekler, jantlar ve arka cam üzerine yerleştirilen küçük spoiler farklılıklar arasında sayılabilir.


Aracın tavanı, bagaj kapağı ucunda bulunan spoileri ve arka yüzünde de karbon fiber kullanan Oakley süspansiyon sistemini alçalttığı araca yeni jantlar uygulamış. Egzoz sistemini de yenileyen firma çiftli çıkışlar yerine tekli oval çıkışlar kullanmayı tercih etmiş.

BMW M3 DTM Champion Edition


BMW bir taraftan 4 Serisi Coupé konseptini tanıtırken diğer taraftan M3 Coupé'nin son özel üretim versiyonlarını hazırlıyor. Bruno Spengler tarafından kazanılan DTM şampiyonluğu anısına 54 örneği üretilecek olan otomobilin Almanya pazarında fiyatı 99.000 Euro olarak belirlenmiş.

Mat siyah gövde rengiyle dikkat çeken otomobilin 19 inç çaplı jantları ve krom kaplamaları da parlak siyaha boyanmış. Kapılara M logoları ekleyen BMW aracın üzerinden geçirdiği şeritlere M GmbH'ın renklerini vermiş. Çift parçalı karbon fiber splitter da sunan otomobilin karartılmış arka camlarında özel grafikler bulunuyor.


İç mekanına girişte kapı eşiklerinin Bruno Spengler'ın kaskından esinlenilmiş tasarımları dikkat çekerken karbon fiber konsol kaplamaları, ısıtmalı koltuklar, siyah deri döşeme, gri dikiş iplikleri, Alcantara direksiyon simidi ve navigasyon sistemi standart olarak sunuluyor.

Yolcu konsolu üzerinde Spengler'ın imzası ve sınırlı üretim logoları yer alan otomobilin 4 litre hacimli v8 motoru 420 beygir güç, 400 Nm tork üretmeye devam ederken 7 ileri vitesli, çift debriyajlı yarı otomatik şanzıman da standart donanımda bulunuyor.

Maserati Quattroporte


İtalyan otomobil üreticisi Maserati geçtiğimiz ay tanıtımını yaptığı Quattroporte modelinin motor seçeneklerini de su yüzüne çıkardı. Görünümünde bir devrim yaşanmayan aracın kaputu altında olan bitense çok daha farklı.

Eskisinden daha büyük bir otomobil olan Quattroporte'nin boyu 5.263 mm, eni 1.948 mm ve aks mesafesi 3.170 mm olarak açıklanırken süspansiyon ve direskiyon sistemleri tamamen yenilenmiş.


Kaputunun altında iki motor seçeneği bulunacak olan otomobilin her iki ünitesi de çift turbo beslemeye sahip. 3 litre hacimli v6 motoru 410 beygir güç, 550 Nm tork üretebilen aracın 3.8 litre hacimli v8 motoruysa 530 beygir güç, 710 Nm tork üretebiliyor.

Ağırlıkları sırasıyla 1.860 ve 1.900 kg olarak açıklanan araçların ikisinde de 8 ileri vitesli otomatik şanzıman kullanılıyor. V8 motorla donatılan Quattroporte sadece arkadan itişli olarak satılacakken v6 ünite dört tekerlekten çekişli olarak alınabilecek.

0'dan 100 km/s sürate ulaşma süreleri 4.9 ve 4.7 saniye olarak açıklanan otomobillerin maksimum süratleri de 285 ve 307 km olarak verildi.

Unicate Mercedes-Benz CL63 AMG


Mercedes'in büyük Coupé modeli CL'nin sportif modeli CL63 AMG üzerinde yapılan çalışmalar devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde Famous Parts tarafından makyaj öncesi kasa üzerinde yapılan geliştirme çalışmaları bu sefer makyajlı modele uygulanıyor.

Otomobilin tasarımında bir değişiklik yapmayan Unicate yan aynalar ve bagaj kapağı üzerine eklediği spoileri karbon fiberden üretirken jant çaplarını 21 inçe yükseltmiş. Süspansiyon sistemini de alçaltan firma yenilediği egzoz sisteminden daha sportif ses alabilmiş.

Çift turbo beslemeye sahip 5.5 litre hacimli v8 motorda da yenilikler sunan firma bu üniteden 616 beygir güç alabilmeyi başarmış.

BMW 4 Serisi Coupé


BMW'nin 3 Serisi Coupé ve Cabriolet modellerini 4 Serisi adı altında satmaya başlayacağı 10 yıldır söylense de gerçekleşmiş bir şey değildi. Bu söylentileri gerçeğe dönüştüreceğini yeni konseptiyle belli eden BMW 4 Serisi'nin ilk olarak coupé modelini tanıttı.

4.641 mm boya, 1.826 mm genişliğe ve 1.362 mm yüksekliğe sahip olan konsept, güncel 3 Serisi Coupé modellerinden daha uzun, daha geniş ve daha alçak. İz açıklıkları da genişletilen otomobilin 2.810 mm olarak açıklanan aks mesafesi de eski modelden daha uzun.


Ana hatlarına bakıldığında büyük bir sürprizle karşılaşmadığımız otomobilin tasarım farklılığı tampon seviyesinde dikkat çekiyor. LED aydınlatmalara sahip ön tampon sedan kardeşinde kullanılandan çok daha sportif görünürken bu parçanın genel şekli arka tampona da yansımış. Egzoz çıkışları da tampona entegre edilen konseptin kapı kolları gövdeye gömülürken yan aynalar inceltilmiş. Farklı jantlar kullanan Coupé'nin ön çamurlukları arkasında da hava çıkışları açılmış.

İç mekanında genel tasarım anlamında bir farklılık bulunmayan otomobilin bu bölümünde BMW Individual tarafından hazırlanan malzemeler kullanılmış. Ön konsolun tamamı deri kaplanırken koltuklar ve vites kolunun önünde bulunan bardaklıklarda değişik motifler dikkat çekiyor. Sütunlarla birlikte tavanı da süetle kaplanan aracın kapılarında da bol bol deri döşeme kullanılmış.

Audi RS6 Avant


İlk fotoğraflarının basına sızdırılmasının üzerinden henüz bir gün geçmeyen Audi RS6 Avant resmen tanıtıldı. Eskinin sade tasarım anlayışını biraz daha eğlenceli hale getirdiği görülen yeni modelin performans verileri de tahmin edildiği gibi çok başarılı.

Genişletilen çamurluklar ve standart olarak sunulan siyah renkli, 20 inç çaplı jantlarla oldukça etkileyici bir duruşa sahip olan otomobilin geniş hava girişlerine sahip ön tamponunun alt kısımında küçük bir splitter yer alıyor. Izgaraları petek desenli olan aracın ön panjurunun alt kısmında Quattro işlemesi dikkat çekerken metalik renkli yan aynalar, çift oval egzoz çıkışı, difüzör, daha geniş yan etekler ve daha büyük bir spoiler RS ailesinden beklenen tasarım farklılıkları olarak görülebiliyor.


İç mekanında alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, metal pedal seti, karbon fiber ve piyano siyahı kaplamalar, petek desenli deri ve Alcantara döşemeler ile sportif yan desteklere sahip ön koltuklar dikkat çekerken A6 ailesinde sunulan bütün opsiyonel donanımlar RS6'da da alınabiliyor.

Bir önceki nesil RS6'ya göre yaklaşık 100 kg daha hafif olan yeni aracın standart donanımında pnömatik süspansiyon sistemi yer alıyor. Dynamic modunda gövdeyi 20 mm alçaltan sistemle birlikte 21 inç çaplı jantlar da opsiyonel olarak sunuluyor.

Daha alışılmış bir süspansiyon sistemi isteyen müşterilerine seviye ve sertlik ayarlı, çelik yaylı konvansiyonel bir tertibat da sunabilen Audi frenler üzerinde de zaman harcamış. Ön aksta 390 mm çaplı diskler ve siyah ya da kırmızı renkli, 6 pistonlu kaliperler sunan firma karbon seramik diskleri opsiyonel donanıma almış. Ön aksta 405 mm çaplı diskler kullanan bu frenlerin kaliperleriyse gri renkli.


Gelelim otomobilin kaputu altına. S6 modelinde de görev yapan çift turbo beslemeli 4 litre hacimli v8 ünite 560 beygir güç, 700 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle birlikte 0'dan 100 km/s sürate 3.9 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati 250 km/s'te elektronik olarak sınırlandırılmış. Dynamic isimli paketle bu sınır 280 km/s'e çekilirken Dynamic Plus paketiyle otomobil 305 km/s sürat yapabiliyor.

Performanslı kullanımda vitesleri manuel olarak değiştirmek isteyen müşteriler için ham vites kolu hem de direksiyon arkasında bulunan kulakçıkları sunan Audi gösterge tablosuna bir de optimum vites değiştirme zamanını gösteren uyarı ekleyerek bu işi daha da eğlenceli bir hale getirmiş.

Bu arada BMW M5 ile aynı gücü sunan motor, Start&Stop ve silindir deaktivasyon özellikleri sayesinde 9.8 litre/100 km'lik ortalama tüketim değerine ulaşabiliyor.

Mitsubishi Outlander


Avrupa için hazırlanan modelleri geçtiğimiz Şubat ayında tanıtılan Mitsubishi Outlander'ın A.B.D. pazarında satılacak olan versiyonları da Los Angeles otomobil fuarında sergilendi.

Tasarım olarak bir farklılığı bulunmayan aracın sahip olduğu motor seçenekleriyse tahmin edildiği gibi daha güçlü. Tasarımı 90'lı yılların sonundan esintiler taşıyan iç mekanda zengin bir donanım sunan araçta üç koltuk sırası bulunuyor.


A.B.D. pazarında giriş motoru olarak 2.4 litre hacimli üniteyi seçen Japon firma bu araçta 166 beygir güç, 219 Nm tork sunuyor. 3 litre hacimli v6 seçeneğiyle birlikte güç 224 beygire, torksa 291 Nm'ye ulaşıyor. İki ve dört tekerlekten çekişli olarak alınabilen otomobilin küçük hacimli motoruyla birlikte sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman (CVT) sunulurken v6 motor 6 ileri vitesli otomatik şanzımanla alınabiliyor.

Audi RS6 Avant


Station wagon araçların kralı geri dönüyor. Audi'nin RS2 Avant ile başlattığı çılgınlığın son halkası olan RS6 Avant'ın yeni nesil modellerinin resmi tanıtımına henüz uzun süre olsa da aracın ilk fotoğrafları internete sızdı.

Marka olarak son yıllarda göze çok batmayan modeller ürettiği için eleştirilen Audi bu sefer işi biraz daha sıkı tutmuş gibi görünüyor. Tamamı LED teknolojisi kullanan aydınlatma grubu, petek şekilli açıklıklara sahip ön panjur, mat metalik renge boyanmış yan aynalar ve tampon parçaları, 20 inç çaplı jantlar, arka tampon altına yerleştirilmiş difüzör, daha büyük bir spoiler ve dev egzoz çıkışları aracın kimliğini ortaya koyuyor.


İç mekanı sade olsa da sportif dokunuşlara da sahip olan RS6'nın direksiyon simidinin altı düzleştirilirken destekleri çok daha dikkat çekici boyutlara getirilen koltuklarında yine petek desenleri kullanılmış. Konsolunda karbon fiber ve piyano siyahı kaplamalar birlikte kullanılırken hız ve devir göstergesinin 0 konumu yine zemini gösteriyor.

Henüz kesinleşmemiş olsa da çift turbo beslemeye sahip v8 motorunun S6'da da kullanılan 4 litre hacimli ünite olması muhtemel olan aracın ürettiği güç de büyük ihtimalle 550 beygirin üzerinde olacak. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla donatılacak olan otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 4 saniyenin altında tamamlanacak ve maksimum sürati limitörsüz 300 km/s'in üzerine çıkabilecek.

4 Aralık 2012 Salı

BRABUS A250 Polizei


Essen Motor Show'un olmazsa olmazlarından Tune it! Safe! aracı bu yıl da bir Mercedes oldu. Markanın bütün araçları için zengin modifikasyon kitleri sunan BRABUS, polis aracına dönüştürülen A Serisi modeli için de kolları sıvamış.


Aracın gövdesi üzerine Alman polisinin ihtiyacı olan grafikler ve aydınlatmaları ekleyen BRABUS ön tamponun altına bir splitter yerleştirirken ön panjurda bulunan Mercedes yıldızını da kendi amblemiyle değiştirmiş. 19 inç çaplı jantlarla donatılan aracın arkasında büyük bir spoiler, difüzör ve yenilenen egzoz sisteminin dörtlü çıkışı dikkat çekiyor.

A250 BlueEFFICIENCY temelli aracın iç mekanında sadece yeni paspaslar ve metal pedal seti gibi değişiklikler yapılırken turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motoru 245 beygir güç, 380 Nm tork üretebilecek şekilde modifiye edilmiş. 0'dan 100 km/s sürate 6.2 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 250 km/s olarak açıklanırken ortalama yakıt tüketimi 6.1 litre/100 km.

BRABUS GL Serisi


Essen Motor Show'a en iyi hazırlanmış firmalar arasında başı çeken BRABUS, Mercedes'in makyajlı GL ailesi için geliştirdiği modifikasyon kitlerini tanıttı.

Hala geliştirilmekte olan görsel pakette şu an için daha sportif görünen ön ve arka tamponlarında yanında farklı çıkışlara sahip egzoz sistemleri de bulunan aracın iç mekanında değişik renklerde deri ve Alcantara döşeme sunuluyor. Yaşam alanında yapılan diğer değişikliklerse ışıklandırılmış BRABUS logolu kapı eşik kaplamaları, karbon fiber veya ahşap kaplamalar, 320 km/s sınırlı gösterge tablosu ve direksiyon simidinin arkasına eklenen vites değiştirme kulakçıkları olarak listelenebilir.


Araç için çapları 18 ile 23 inç arasında değişen jant seçenekleri sunan firma yenilediği fren sisteminde önde 6 pistonlu kaliperler ve 405 mm çaplı diskler kullanırken 4 pistonlu kaliperlere sahip arka aksta 380 mm çapı diskler görev yapıyor. Görünümü daha sportif hale getirilen dev aracın süspansiyon sistemi de 30 mm'ye kadar alçaltılabiliyor.

GL 350 BlueTEC için sunulan ECO PowerXtra D6S kitiyle 3 litre hacimli turbo Diesel motorun gücü 310 beygire, torkuysa 690 Nm'ye ulaşıyor. 0'dan 100 km/s sürate 7.6 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 225 km/s.

GL 500 için sunulan B50-520 isimli modifikasyon kiti çift turbo beslemeye sahip 4.7 litre hacimli v8 motorun gücünü 520 beygire, torkunuysa 800 Nm'ye ulaştırıyor. 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak için sadece 5 saniyeye ihityaç duyan aracın maksimum sürati de 275 km/s.

Saleen 351 Mustang


Kurduğu firmanın başındaki yerini tekrar alan Steve Saleen iş başına dönüşünü bir Mustang modeliyle kutlayacak. Henüz tamamen hazır olmayan aracın performans rakamlarıysa kesin gibi.

İlk çizimlerden gördüğümüz kadarıyla yeni tamponlar, yan etekler, kaput ve jantlar gibi farklı ekipmanlara sahip olan aracın egzoz, fren ve süspansiyon sistemleri de yenilenmiş. 380 mm çaplı fren disklerine sahip olacak aracın jantları da 20 inç çaplı.

Kaputu altında 5.8 litre hacimli bir v8 motor bulunan otomobil kompresör besleme yardımıyla 700 beygir güç, 888 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel şanzımanla donatılacağı açıklanan otomobilin hızlanma ve maksimum sürat değerleriyse henüz açıklanmadı.

Hyundai Veloster C3 Roll Top


Her fuarda birkaç konsept modeli tanıtılan Hyundai Veloster ailesine yeni bir araç eklendi. Performansı artırılmamış olan bu otomobilin gövdesiyse şimdiye kadar tanıtılan Veloster modellerinden çok farklı.

Siyah renkli ön panjur, genişlemiş yan etekler, çift çıkışlı egzoz sistemi, kırmızı renkli yan aynalar, önde siyah, arkada turkuaz renkli jantlar ve bez tavana sahip olan aracın en ilginç özelliği arka koltukların yatmasıyla bir pick up'a donüşebilmesi.


Jantları aracınkilerle aynı renk kombinasyonuna sahip olan bir bisiklete sahip olan aracın selesi de otomobilin bez tavanıyla aynı desene sahip.


İç mekanında büyük bir değişiklik sunmayan aracın koltuklarında çift renkli deri döşeme kullanılırken bagaj zemini ve arka koltukların arkası yirminin üzerinde kaykaydan kesilmiş parçalarla kaplanıp ilginç bir mozaik oluşturulmuş.

Kaputu altında bir yenilik bulunmayan otomobilde kullanılan turbo beslemeye sahip olan 1.6 litre hacimli ünitesi 208 beygir güç, 265 Nm tork üretebiliyor.