30 Eylül 2012 Pazar

Renault Clio


Renault'nun yeni Clio ailesine sportif RS 200'ün ardından station wagon da katılıyor. 2012 Paris otomobil fuarında sergilenen aracın görünümü hatchback kardeşi gibi dikkat çekici.

B sütununa kadar diğer Clio modelleriyle aynı görünen otomobilin C sütununa gizlenen arka kapı kolları da bu benzerliği pekiştiriyor. Bagaj kısmına denk gelen yan camların görüş açıklığının oldukça küçük olduğu dikkatlerden kaçmazken bagaj yükleme eşiği aşağıya çekilmiş.

Aks mesafesinde bir değişiklik olmayan station wagon seçeneğin bagaj hacmiyse 430 litre olarak açıklandı.

7 yorum:

  1. Oncekiler ne kadar kotuyse bu nesil o kadar iyi

    YanıtlaSil
  2. aRABALAR MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR..ADAMLAR YAPIYOR ABİ..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten harkulade. Tam bir tasarım harikası...

    YanıtlaSil
  4. benim arabam abi bu işte ya tipiyle görüntüsüyle harika

    YanıtlaSil
  5. Her ikisi de muhteşem, sokakta gördüğümde gözümü alamıyorum, ailem için küçük, benim için fazla genç kalacağını bilmesem almak isterdim :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Agamemnon.

    Clio Sport Tourer 0.9 Tce 90 bg icon almak gibi bir niyetim var.

    Araç Ankara'da %90 şehir içi ve genellikle hafta sonları + hafta içi mesai saatleri dışında kullanılacak. Yıllık toplam kullanımı 10.000 bin kilometreyi geçmez.

    Sence bu şartlarda mantıklı bir araç olur mu? Bir de 0.9 Tce motorlar hakkındaki genel fikrin nedir? (Bakım maliyetleri, tüketim,sorun&sorunsuzluk vs. gibi)

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clio şehir otomobili için iyi bir seçenek fakat turbo beslemeli benzinli motorların, sabit süratli olmayan şehir sürüşlerinde beklendiğinden çok daha fazla yakıt tükettiğini hatırlatırım. Bunun yanında motor daha çok yeni olduğundan dayanıklılığı hakkında bir şey söylemek zor. Bakım maliyetleriyse atmosferik emişli motorlarınkinden yüksek olacaktır.

      Sil