27 Temmuz 2012 Cuma

Seat Exeo Ecomotive


Seat'ın eski nesil Audi A4 temellerini kullanan otomobili Exeo'ya yeni bir versiyon eklendi. İlk olarak İngiltere pazarında satışa çıkan düşük tüketim değerli araç hem sedan hem de station wagon kasa seçeneğiyle alınabiliyor.

Yakıt tüketim değerini daha da düşürebilmek için yuvarlanma direnci düşük lastikler, 16 inç çaplı jantlar, alçaltılmış süspansiyon sistemi, start&stop ve fren enerjisi geri kazanım sistemi kullanan aracın tasarım olarak bir farklılığı bulunmuyor.

2 litre hacimli turbo Diesel motorla donatılan aracın 118 ve 141 beygir güç üretebilen iki versiyonu bulunuyor. Her iki güç seviyesinde de 4.5 litre/100 km'lik tüketim değeri sunan aracın fiyatıysa 20.040 Sterlin'den başlıyor.

3 yorum:

  1. Onur bey Exeo'lar tekrar Turkiye'ye gelecek mi? Gerçi gelse de 2000 motoruyla yine "bu araba niye tutulmadı" muhabbetine maruz kalacak ya neyse.

    YanıtlaSil
  2. Zaten anormal olan vergiler zamlanmadan önce 1.8 ve 2 litre motor hacimleri yine makuldü ama son zamların ardından Seat'ın Türkiye gamında 1.6 litre üzerinde hacim sunan motor kalmadı. Koca Alhambra'da bile 1.4 TSI motor bulunuyor. Exeo'da bu motor seçenekleri bulunmadığından geleceğini zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2011 Exeo kullanıcısı olarak arabamdan çok memnunum ama 1.6 102 beygir atmosferik motor yerine 1.8 turbolu bir motoru olsaydı eminim ki arabamı daha çok severdim. Alfa Romeonun bile 0.9 litre motor kullandığı bir ortamda Seat'a da çok kızmamak gerek galiba.
      Yeni ledli farlar da gayet hoş olmuş ayrıca

      Sil