17 Haziran 2012 Pazar

Mini Rocketman


2011 Cenevre otomobil fuarında tanıtılmasının ardından seri üretime geçmeyeceği söylentileri ortalıkta dolanmaya başlayan Mini Rocketman bir konsept versiyona daha kavuşarak sürpriz yaptı.

2012 Londra Olimpik oyunları şerefine üretilen konsept lacivert/kırmızı gövde rengiyle dikkat çekerken iç mekanda da daha renkli bir atmosfer sunuyor. Detaylarında hoş ayrıntılar gizlenen aracın ön panjuru minik Mini logolarıyla bezenirken şeffaf tavanda Birleşik Krallık bayrağı dikkat çekiyor.


İç mekanda lacivert, beyaz ve kırmızı döşemeler uyumlu bir duruş sergilerken LED ambiyans ışıklandırmalarının da yer yer renk değiştirmesi bu kısımda daha hoş bir görüntü sunuyor. Kapı içi ve ön konsolda sunulan kaplamanın üzerinde bundan önce yapılan Olimpik oyunların yeri ve tarihi görülürken direksiyon simidinin arkasında sunulan küçük ekrana sürüş bilgileri yansıtılmış.

5 yorum:

  1. keske seri uretime gecse..

    YanıtlaSil
  2. Şu son hareketten sonra bekliyorum ben geçmesini. Şu anda üretilen model büyük ihtimalle biraz daha büyüyeceğinden yer de açılmış olacak.

    YanıtlaSil
  3. nerde eski mini nerde su andakiler ve konseptler. ben mr. bean ile sevmistim mini'yi. guncel modeller bir araba olarak cok guzel ama markasinin mini olmasi pek uyusmuyor. vw yapsa olmus derdim mini'ye yakismiyor sadece.

    YanıtlaSil
  4. Ben de Rocketman gibi bir aracın marka imajına daha uygun olduğunu düşünüyorum. Gerçi Countryman gibi bir araç satılırken imaj eski haline gelir mi bilinmez ama bence doğru bir adım olur.

    YanıtlaSil
  5. dediginiz gibi rocketman yine fena durmuyor countryman i mini armasiyla gordukten sonra. eger konsepti buyuk olcude koruyup seri uretime gecerlerse en azindan ruhunun bir kismi hala oralarda biryerlerde diyebiliriz.

    YanıtlaSil