30 Mayıs 2012 Çarşamba

Vitt Mercedes CLS Serisi


Mercedes'in popüler ailesi CLS için geliştirilen kitlere bir yenisi eklendi. Standart haliyle bile oturaklı bir görünüm sunan otomobil bu yeni kitle beraber "Abartılı" olmaya doğru yol alıyor.

Genişletilmiş çamurluklara uygun bir şekilde tasarlanan yeni ön tamponda büyük hava girişleri ve köşeli hatlar dikkat çekerken ön panjur da makyajlanmış. Genişleyen yan eteklerde ek hava girişleri açan Vitt Performance aracın süspansiyon sistemiyle de oynayarak gövdenin alçalmasını sağlamış.

Arkadan görünümü daha da iddialı olan otomobilin bu kısmında bol bol hava çıkışı bulunurken yeni arka tamponun alt kısmına büyük bir difüzör ve egzoz sisteminin dörtlü çıkışı eklenmiş. Çapları 21 inçe kadar büyüyebilen jant seçeneklerine sahip olan otomobilin bagaj kapağı üzerine de büyük bir spoiler eklenmiş.

6 yorum:

  1. böyle giderse batman aracı tadında birşeyler görmemiz yakın sanırım.

    YanıtlaSil
  2. batmobile geliyor az kaldi

    YanıtlaSil
  3. Sİyaha boyarsak olur gibime geliyor benim :)

    YanıtlaSil
  4. kim derdi ki batmobile merc cls serisinden cikacak. ben lambo nun dizaynlarini daha yakin buluyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Batman de değişen çağa ayak uydurdu. Eştir, çoluk çocuktur, ek kapı lazım :)

    YanıtlaSil
  6. eh hal boyle olunca geriye bir tek cls secenegi kaliyor :) gerci aston martin rapide de guzel olabilirdi. bir gun zengin olursam alacagim arabadir kendisi. panamera dan bahsetmiyorum bile bir turlu isinamadim ona. 6 grancoupe ve a7 ise cls ve rapide in yaninda bir gomlek asagida kaliyor.

    YanıtlaSil