14 Nisan 2012 Cumartesi

Abt Volkswagen T5


Volkswagen'in T5 ailesi güçlenmeye devam ediyor. Abt, daha önce tanıttığı görünüm kitinin ardından popüler araca uygun yeni performans kitlerini de tanıttı.

Ön tampon ve panjuru makyajlanan aracın jant çapı 19 inçe büyürken yan etekleri yenilenmiş. Arka tamponu da yenilenen aracın bagaj kapağının üst kısmına bir spoiler eklenirken yenilenen egzoz sisteminin dörtlü çıkışı tamponun alt kısmına yerleştirilmiş.

Kaputunun altında da yenilikler bulunan aracın turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli benzinli motoru 240 beygir güç, 400 Nm tork üretebilecek şekilde modifiye edilmiş. T5 bu motorla 0'dan 100 km/s sürate 9.4 saniyede ulaşabiliyor.

2 litre hacimli turbo Diesel motorlar için de modifikasyon kitleri geliştiren Abt, 84 beygir güç üretebilen üniteyi 110, 102 beygir güç üretebileni 130 ve 140 beygir güç üretebileni 170 beygir güç üretebilecek şekilde modifiye etmiş. Son seçenek 400 Nm tork üretebilmekte.

3 yorum:

  1. Teşekkürler Abt, anlamsızlığın konusunda beni bir kere daha haklı çıkarttın.

    YanıtlaSil
  2. Aslında yurdum Transporter kullanıcılarının göz bebeği olabilir bu kitler. Sonuçta sokaklarda neler neler var. :)

    YanıtlaSil
  3. Ya eğer yurdum Transporter sürücüleri bu aracı kullanmaya başlarlarsa ben trafikten çekilirim, hele sucular alırsa düşünmek istemiyorum ya direk destruction derby :D

    YanıtlaSil