20 Ocak 2012 Cuma

Scion FR-S


Toyota ve Subaru'nun birlikte geliştirdikleri küçük 2+2 coupé 2011 yılının sonunda tanıtılmıştı. Toyota'nın alt markalarından olan Scion logolu bir modeli daha üretilecek olan aracın bu arkaya sahip bir de yarış versiyonu bulunacak.

2012 Formula DRIFT organizasyonuna katılacak olan yarış aracı GReddy ile birlikte geliştirilmiş. Dışarıdan bakıldığında splitter eklenen ve yeniden şekillendirilmiş ön tampon, 18 inç çaplı, hafifletilmiş jantlar, yeni yan etekler, küçültülen aynalar, büyük difüzör ve dev spoiler ile rahatça tanınabilen aracın egzoz çıkışları yere doğru verimliş.


İç mekanında tam bir yarış aracı havası veren otomobilde yarış koltukları, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, tam boy takla kafesi, yarışmalar için tasarlanmış ve yerinden kolayca sökülebilen direksiyon simidi, dijital gösterge paneli, özel tasarım vites ve el fren kolları gibi donanımlar bulunurken izolasyon ve iç mekan kaplamalarının tamamı araçtan atılmış.

Motoru hakkında detaylı bilgi verilmeyen aracın turbo beslemeye sahip olduğu ve 600 beygir güç üretebildiğiyse kesinlik kazandı.

3 yorum:

  1. 2 litreden 600 beygir? şaka yapıyor olmalılar :) var mı böyle bir imkan ve teknoloji gerçekten?

    YanıtlaSil
  2. Motorun uzun ömürlü olması gibi bir kıstas yoksa mümkün. Nissan GT-R R34'ün 2.6 litre hacimli motorunu 1.000 beygirin üzerine çıkartanlar vardı zamanında.

    YanıtlaSil
  3. gerçi dediğiniz gibi efsane supra'yı da 1000 beygirin üzerinde görmüştük :)

    YanıtlaSil