15 Ocak 2012 Pazar

BÖ! 2011


Sevgili okurlarım;

Hatırlayacağınız gibi 2010 yılının Mayıs ayında düzenlenen törenle Blog Ödülleri 2010 organizasyonunda, Otomotiv Blogları kategorisinde üçüncülük ödülünü almıştım. Bundan bir buçuk yıl sonra düzenlenen ve Turkcell'in ana sponsorluğunu üstlendiği BÖ! 2011'in ödül töreni de 2012 yılının ilk günlerinde The Game'de yapıldı.

Ailenizin üçüncüsü kıvamında BÖ! 2011'de de aynı kategoride üçüncü olan blog bu sene yükselememiş olsa da düşüş de yaşamamış olmanın sevinciyle yayın hayatına devam ediyor. Bu başarıda emeği geçen okurlara sonsuz teşekkürler.

6 yorum:

  1. sırf size oy verebilmek için kayıt olmuştum onu hatırladım şimdi merak ediyordum sonucunu da :) tebrikler Onur bey, daha da güzel yerlere gelmeniz dileğiyle. ben de dahil burada soru soran, tartışan, yorumunu dile getiren herkese yardım ediyorsunuz.. teşekkürler bizlere böyle bir imkan sunduğunuz için..

    YanıtlaSil
  2. Aga bizdem memnon biz de aga'dan =) İnşallah nice böyle başarılı haberlerinizi alırız :) Tebrikler, siz yazmaya biz de okumaya devam! :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler arkadaşlar!

    YanıtlaSil
  4. Fikirleriniz bizim için çok önemli daha nice ödüller alacaksınız inşallah.

    YanıtlaSil
  5. aga senin araba ne çok merak ediyorum ya

    YanıtlaSil
  6. Üzerime kayıtlı araç yok :)

    YanıtlaSil