3 Ocak 2012 Salı

Bajaj RE60


Süper mini kategorisinde bir araç üretmek için dört yıl önce Renault-Nissan ortaklığıyla birlikte çalışacağını açıklayan Bajaj yeni aracı RE60'ın ilk görüntülerini paylaştı.

Tata Nano'nun açtığı yoldan ilerleyen RE60 2.752 mm boya, 1.312 ene ve 1.650 mm yüksekliğe sahip beş kapılı bir otomobil. Sade bir tasarıma sahip olması çok da yadırganmaması gereken aracın dar yapısıysa daha ilk bakışta fark ediliyor.

200 cc hacimli bir motorla donatılacağı söylenen araç yaklaşık 20 beygir güç üretebilecek. 400 kg civarında bir ağırlığa sahip olması beklenen ve maksimum sürati 70 km/s civarında olacağı tahmin edilen otomobilin ortalama yakıt tüketim değerinin 2.8 litre/100 km seviyesinde olması planlanıyor.

5 yorum:

  1. Bu model satışa çıktı mı ? Bugün Bajaj'ın sitesinde gördüm ama detaylı bilgi bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben getireceklerini düşünmüyordum şahsen. Satışa çıktıysa sürpriz olur benim için.

      Sil
  2. Şurada ilanı bile var. Çok ilginç gerçekten. Acil yokuş performansı görmek lazım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-bajaj-re-60-otomobil-yeni-model-motoshop-izmir-3656265-243642964/detay

    YanıtlaSil
  3. Bu aracın satışı Türkiye de başlayacakmış ve fiyatı 15.000 TL olacakmış bu konuda ne düşünüyorsunuz sizce o kadar eder mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün basın lansmanı vardı. 16.800 TL olarak açıkladılar sanırsam fiyatını. Daha önce de dediğim gibi Türkiye'de hiçbir otomobil istenen parayı etmez. Bir başka ülkede çok daha ucuza alınabiliyorsa ederinin üzerinde satılıyor demektir.

      Sil