5 Mart 2011 Cumartesi

Chevrolet Cruze Hatchback


Paris otomobil fuarının geçtiğimiz yıl düzenlenen ayağında konsept versiyonu tanıtılan Cruze Hatchback modelinin seri üretim versiyonları da 2011 Cenevre otomobil fuarında sergilendi.

Tasarım olarak konsept modeliyle arasında büyük bir fark bulunmayan seri üretim modellerin görünümleri sedan versiyonlarından çok da farklı değil. Ön kısmı sedan kardeşinden aynen alınan Cruze Hatchback'in bagaj kapağı dik değil, sedan modelinin arka camı gibi açılı bir şekilde aşağıya doğru iniyor.

Arka camının üst kısmına bir spoiler yerleştirilen otomobilin arka sis farı ve geri vites lambasıysa pek de şık olmayan bir şekilde arka tampona yerleştirilmiş. Yaklaşık 400 litre hacimli bir bagaja sahip olduğu açıklanan otomobilin motor seçeneklerini sedan modelden alması bekleniyor.

2 yorum:

  1. bu araç için genel görüş "görüntü var, ses yok" şeklinde. bilmiyorum katılıyor musunuz?

    bayide inceleme şansım oldu, açıkçası beni de görüntüsü ve agresif duruşu cezbetmişti (gerçi oradaki özel versiyondu sanırım: 1.6 LT otomatik, gövde rengi beyaz, üst taraf siyah cam kaplama, dikiz aynaları ve logo yine siyah).

    ama araç sahiplerinin forumlardaki yorumlarına baktığımda genel olarak hantal ve fazla yakıt tüketiminden bahsediliyor. çoğunluk pek memnun değil.

    sizin görüşünüz nedir?

    baktığım bayide 1.6 LT otomatik modeli için 36000 fiyata indirmiştim. (ancak henüz test sürüşü yapma fırsatım olmadı)

    YanıtlaSil
  2. Tüketim hakkında söylenenlerin doğruluğu var. Aslında araç uslu bir şekilde kullanıldığında yüksek bir tüketime sahip değil fakat 124 beygir güç, kasanın ağırlığı da göz önüne alındığında yüksek performans verileri göstermekte zorlanıyor. İstek de performans yönündeyse daha çok yüksek devirlerde kullanılacağından tüketim oldukça yüksek çıkıyor.

    YanıtlaSil